Έβγαλε ένα όπλο και άρχισε να τρέχει και να φωνάζει.
Όλοι οι σεκιούριτι άρχισαν να τον κυνηγάνε μα ένας έμεινε πίσω στην είσοδο του σπιτιού.
Εκείνη τη στιγμή η πόρτα άνοιξε και βγήκε ο Yoongi από μέσα με μια κοπέλα στον ώμο του.
Μόλις είδε τον σεκιούριτι άφησε τον κοπέλα κάτω και άρχισε να τον χτυπάει.
Άνοιξε μετά το κινητό του και τηλεφώνησε σε κάποιον.
Πήρε πάλι την κοπελα στον ώμο του και εμφανίστηκε ένα βανακι.
Από το βανακι βγήκε ένας τύπος και άρχισε να προχωραει προς τον Yoongi.
Ξαφνικά ακούστηκε ένας πυροβολισμός και ο τύπος πήρε την κοπέλα από τον Yoongi και άρχισε να περπατάει γρήγορα.
Ο Yoongi έπεσε κάτω.
"Min Yoongi...θα μου το πληρώσεις ακριβά αυτό!"ακούστηκε μια αντρική φωνή με λυγμούς πριν κλείσει την πόρτα.
Έφυγα γρήγορα από την κρυψώνα μου και πήγα στον Yoongi.
"Yoongi..αγάπη μου?πως είσαι??μίλα μου"του έλεγα καθώς ήμουν ταραγμένος.
Εκείνος δεν απάντησε μα άκουσα μια φωνή πίσω μου.
"Jimin τι κάνεις ε-YOONGI!????"
O Taehyung έτρεξε και ήρθε γρήγορα κοντά μας.
"Yoongi κρατήσου.."είπε και έβγαλε το κινητό του.
"Έλα αφεντικό...ο V είμαι..είμαστε έξω από την βίλα των Hwang..η δουλειά έγινε σωστά τη Yeji την φέρνει ο San...όμως ο Suga χτυπήθηκε...τον πυροβόλησε ο Hwang...εντάξει αφεντικό..θα περιμένουμε..σας ευχαριστώ!!"
Είπε ο Taehyung και τερμάτισε την κλήση.
"Έρχεται βοήθεια!"μου είπε και κοίταξε τον Yoongi.
"Γιατί το κάνετε αυτό?"ρώτησα τον Taehyung καθώς πίεζα παραπάνω την πληγή του Yoongi.
"Θα σου πει ο Suga κάποια στιγμή όταν θα τον ρωτήσεις."
"Suga?"ρώτησα και μου έδειξε τον Yoongi.
Πήγα να μιλήσω μα ένα βανακι ίδιο με το προηγούμενο ήρθε και βγήκε από μέσα ένας τύπος...
Κάμπια σχέση με τον προηγούμενο τύπο.
"V...έκανα όσο πιο γρήγορα μπορούσα...βοήθησε με να τον βάλουμε στο βανακι."
"Ευχαριστώ πολύ RM."
"Για τον Suga θα κάνω τα πάντα και το ξέρεις!"είπε ο τύπος που ο Taehyung αποκάλεσε RM.
YOU ARE READING
~My angel...My demon{yoonmin}
FanfictionΟ Jimin ένα νεαρό αγόρι το οποίο έχει πάθος με τον χορό και τη μουσική αποφασίζει να ζητήσει από τον κολλητό του Hoseok να τον αφήσει να δουλέψει στη σχολή χορου-γυμναστηριο του.Οι πρώτες του ώρες στη δουλειά κυλούν ευχάριστα μετά όλα αλλάζουν. σκη...