"Σκότωσε την γυναίκα του και πλήρωσε πολλά για να βγει από την φυλακή...τη μέρα που βγήκε βρήκε μια κοπέλα λιποθυμη στο δρόμο με ξεσκισμενα ρούχα..ήταν χτυπημένη και βιασμενη έτσι την πήρε σπίτι του...η κοπέλα όταν ξύπνησε είχε αμνησία και ξέχασε όλο το παρελθόν της...ούτε πως την έλεγαν δεν θυμόταν οπότε ο Soojin αποφάσισε να την ονομάσει Choi Sara.."
"Άρα με λίγα λόγια έμπλεξα με τη μαφία?"ρώτησα τη Violet.
"Δυστυχώς αδερφούλη μου...ναι"
Καθόμουν και κοίταζα το τραπέζι χωρίς να πω τίποτα μέχρι που άκουσα μια φωνή που δεν ήξερα από το ακουστικό.
"-Τάξε μου Violet τάξε μου!!
-οπα ρε Laura τι έγινε?
-μίλησα με τον μάνατζερ σου πριν και ξέρεις τι σου κανονίσαμε??
-τι μου κανονίσατε?
-στην αυριανή συναυλία θα παρευρεθεί στη σκηνή μαζί σου και η Kim Jennie θα κάνετε πρόβα μαζί αύριο!
-ΑΛΗΘΕΙΑ??
-Αμεεε και ξέρεις πως έγινε αυτό?
-πως?
-πηγα και φλέρταρα με τον John ζητώντας του αυτή τη χάρη και το έκανε...τον έχω του χεριού μου πλέον μέχρι και μάνατζερ σου θα καταφέρω να γίνω άμα συνεχίσω έτσι!
-Πολυαγαπημενη μου Laura σου έχω πει πόσο σε λατρεύω τώρα τελευταία?
-ναι πολλές φορές!"
Συνέχισαν να μιλάνε αυτές οι δύο οπότε και εγώ τερμάτισα την κλήση και πήγα να ξαπλώσω.
....
Yoongi's POV
"Yoongi μου είσαι εντάξει?"ακούστηκε η Sara μα δεν της απάντησα
Έχει περάσει μιάμιση εβδομάδα από την τελευταία φορά που είδα τον Jimin.
Δεν έχει ξανά έρθει στο νοσοκομείο.
Ούτε καν για να δει αν είμαι καλά...
Σήμερα ευτυχώς βγαίνω από το νοσοκομείο και θα πάω επιτέλους σπίτι μου.
Η Sara μου έκανε άλλη μια ένεση και ο πόνος έφυγε κατευθείαν.
Είμαι έτοιμος για δράση.
"Παίδες τελικά η Kim Jennie ειναι η αδερφή μου!!"ακούστηκε ο Namjoon.
"Κάνατε το τεστ DNA τελικά?"είπε η Sara.
"Ναι!!"
"Πως άρχισες να κάνεις παρέα με την Jennie?"τον ρώτησα εγώ.
أنت تقرأ
~My angel...My demon{yoonmin}
أدب الهواةΟ Jimin ένα νεαρό αγόρι το οποίο έχει πάθος με τον χορό και τη μουσική αποφασίζει να ζητήσει από τον κολλητό του Hoseok να τον αφήσει να δουλέψει στη σχολή χορου-γυμναστηριο του.Οι πρώτες του ώρες στη δουλειά κυλούν ευχάριστα μετά όλα αλλάζουν. σκη...