Στην τελική γύρισα να κοιτάξω τον Yoongi ο οποίος ήδη με κοιτούσε χαμογελώντας.
"Χαίρομαι που σε γνωριζω Jimin"είπε μετά από λίγο ο Taehyung και μου χαμογέλασε.
"Λοιπόν Tae.."ακούστηκε η φωνή του Yoongi στον χώρο.
Ο Taehyung έκανε νόημα στον Yoongi δείχνοντας με τα μάτια του εμένα.
"Λέω να πάω να φτιάξω κάνα καφέ.."είπα και σηκώθηκα όρθιος.
Μπήκα μέσα στην κουζίνα έκλεισα την πόρτα και κόλλησα το αυτί μου πάνω της.
Yoongi's POV
"Yoongi ξέρεις πως δεν μας επιτρέπονται σχέσεις...ειδικά άμα είναι αγόρι με αγόρι...αν το μάθει ο Soojin τι θα γίνει?"άκουσα τον Taehyung να λέει με το που έφυγε ο Jimin.
Άρχισα να δακρύζω.
"Δεν νομίζω να το μάθει...μόνο εσύ το ξέρεις από τους δικούς μας..."
"Αχχ..Yoongi είμαι σίγουρος πως κάποια στιγμή θα σε πετύχει μαζί του...θα πρέπει να προσέχεις.."
Είχε δίκιο...θα ήταν δύσκολο να του κρυφτώ κάπως..
"Τέλος πάντων...τι θα γίνει?"
"Έχουμε στις 6 να παραλάβουμε ένα δέμα και στις 8 να το παραδώσουμε στην κατοικία Hwang"
Και γιατί εμείς?"ρώτησα και σταύρωσα τα χέρια μου.
"Γιατί λέει πως είμαστε οι καλύτεροι για αυτή τη δουλειά...επίσης είναι και κάτι ακόμα.."είπε και κοίταξε το πάτωμα.
"Ωχ..δεν μου αρέσει αυτό"είπα και για μερικά δευτερόλεπτα επικράτησε ησυχία.
"Αφού θα έχουμε πρόσβαση στην κατοικία Hwang θα πρέπει να τοποθετήσουμε κοριούς όπου μπορούμε στο σπίτι...έτσι ώστε να ξέρουμε πότε θα πέσουν για ύπνο για να μπούμε να πάρουμε την κόρη και να την πάμε στον Soojin.."
O Taehyung σταμάτησε να μιλάει και εγώ τον κοιτούσα χαμένος.
Είχα παγώσει δεν ήξερα τι να πω.
"Ξέρεις πόσους σεκιούριτι έχουν οι Hwang?πιστεύεις πως θα καταφέρουμε να περάσουμε από τόσους?"
"Η επιτυχία είναι 25% σε αυτή την αποστολή...σε αυτό ελπίζω.."
"Νεκρή ή ζωντανή?"ήταν το μόνο που κατάφερα να ξεστομίσω μετα από το ποσοστό επιτυχίας που μου ανέφερε ο Taehyung.
"Ευτυχώς την θέλει ζωντανή..δεν θα ασχοληθούμε με φόνο τώρα"
Ξαφνικά η πόρτα της κουζίνας άνοιξε και βγήκε ο Jimin από μέσα κατευθυνόμενος στο μέρος μου.
YOU ARE READING
~My angel...My demon{yoonmin}
FanfictionΟ Jimin ένα νεαρό αγόρι το οποίο έχει πάθος με τον χορό και τη μουσική αποφασίζει να ζητήσει από τον κολλητό του Hoseok να τον αφήσει να δουλέψει στη σχολή χορου-γυμναστηριο του.Οι πρώτες του ώρες στη δουλειά κυλούν ευχάριστα μετά όλα αλλάζουν. σκη...