Κεφάλαιο εντεκατο

19 4 0
                                    

Έκανε την ενεση στον λαιμό του min.

Ο Min άρχισε να σπαρταραει σαν ψάρι έξω από το νερό για μερικά δευτερόλεπτα και μετά σταμάτησε.

Στο μηχάνημα ακούστηκε ο χαρακτηριστικός ήχος που κάνει όταν πεθαινει κάποιος.

Ο Jimin γουρλωσε τα μάτια του εκείνη τη στιγμή και άρχισε να φωνάζει.

"ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ....ΤΙ ΤΟΥ ΈΚΑΝΕΣΣ??"

"Jimin ηρέμησε!"είπε η Yoona πηγαίνοντας δίπλα του να τον πάρει αγκαλιά.

"Όπα ρε μεγάλε ηρέμησε όλα μια χαρά είναι λίγο ηλεκτροσόκ θέλει και τσουφ θα είναι μια χαρά!του το έχω ξανά κάνει μην αγχώνεσαι...Joon ξεκλείδωσε την πόρτα και Tae λυστον!"

"Μάλιστα"της απάντησαν και οι δύο ταυτόχρονα.

Γιατροί και νοσοκόμες άρχισαν να μπαίνουν στο δωμάτιο βγάζοντας εμάς έξω.

Jimin's POV

Δεν περιμέναμε πολύ μέχρι να βγει ο γιατρός έξω.

Τα πόδια μου δεν τα ένιωθα πλέον από τον φόβο μου.

"Έχω πολύ καλά νέα καταφέραμε να τον σώσουμε και η κατάσταση του είναι πολύ καλύτερη από πριν...το θαύμα που σας έλεγα πριν έγινε..άνοιξε τα μάτια του και μας μίλησε.!"

Αφού τον ευχαριστήσαμε μπήκαμε πάλι πίσω στο δωμάτιο όπου ήταν ο Yoongi.

"Είδες σου το είπα!"ακούστηκε η κοπελιά που έκανε την ένεση στον Yoongi .

"Τι θα κάναμε χωρίς εσένα?"της είπε ο Taehyung και την φίλησε στο μάγουλο.

"Προφανώς και θα ήσασταν νεκροι τώρα"είπε και γέλασε.

"Sara γλυκιά μου!"ακούστηκε ο Yoongi από την άλλη με μια ταλαιπωρημένη φωνή.

Η Sara όπως την αποκάλεσε πήγε δίπλα του και του κράτησε το χέρι.

Η ζήλια μου είχε χτυπήσει κόκκινο..θα τη σφάξω μου φαίνεται!!

"Τι κανεις εδώ κοριτσάκι μου?"

Κοριτσάκι του??τι στο διάολο συμβαίνει εδώ??

"Έσωσα το τομάρι σου για άλλη μια φορά!"είπε αυτή η Sara ακουμπωντας τη μύτη του παιχνιδιάρικα με το δάχτυλο της.

Εντάξει αυτό ήταν θα τη σκοτώσω και θα την παρατήσω σε κανένα σοκάκι να την βρουν τα πρεζόνια και-

"Jimin??"η φωνή του Hoseok με έβγαλε από τις σκέψεις μου και επέστρεψα στη πραγματικότητα.

"Τι έγινε?"ρώτησα σχετικά αδιάφορος.

"Σε έχει φωνάξει ο Yoongi πάνω από 3 φορες..."μου είπε πάλι ο Hoseok και έτσι άρχισα να περπατάω προς το κρεβάτι που ήταν ξαπλωμένος ο Yoongi.

~My angel...My demon{yoonmin}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora