Σε 5 λεπτά ειμασταν και οι δύο έτοιμοι για να πάμε στη σχολή.
"Θέλεις μήπως να φας τίποτα πριν φύγουμε?"ρώτησα τον Yoongi μα εγνεψε αρνητικά.
Βγήκαμε από το διαμέρισμα μου και αρχίσαμε να συζητάμε αλλά πέσαμε πάνω στη Mina τη γειτόνισσα μου.
"Γεια σου Jimin...γεια σας και εσάς..είστε καλύτερα σήμερα?"ρώτησε τον Yoongi καθώς έπαιζε με μια τούφα των μαλλιών της.
"Ναι είμαι μια χαρά"της απάντησε με ένα υπέροχο χαμόγελο κάτι το οποίο με έκανε να ζηλέψω.
"Χαίρομαι τόσο πολύ που είστε καλύτερα"του είπε η Mina και τον ακούμπησε στον ώμο ενώ του χαμογελούσε και εκείνη γλυκά.
"Άσε τον πληθυντικό...δεν είμαι και πολύ μεγάλος... παρεπιπτόντως Yoongi με λένε!"
"Ε-ενταξει Yoongi χάρηκα για την γνωριμία.."του είπε τραυλιζοντας.
"Εσένα γλυκό μου κορίτσι πως σε λένε?"την ρώτησε ο Yoongi και την ακούμπησε τρυφερά στο μάγουλο.
"Mina με λε-"
"Εντάξει εντάξει Yoongi πάμε θα αργήσουμε..."διέκοψα τη Mina και άρχισα να τραβάω τον Yoongi από το μπράτσο.
"Καλά μωρέ μην τραβάς έρχομαι..Mina θα τα ξανά πούμε σύντομα!"
Ναι ναι κάνε όνειρα εσύ..μια φορά ακόμα να μιλήσεις μαζί της σου έχω κόψει τα πόδια και την έχω σκοτώσει.
Είπα από μέσα μου καθώς συνέχισα να τραβολογαω τον Yoongi από το μπράτσο του.
"Τι έπαθες?"με ρώτησε μα εγώ γύρισα το κεφάλι μου από την άλλη.
"Μήπως ζήλεψες?"με ρώτησε και έφερε το πρόσωπο του κοντά στο δικό μου και εγώ γύρισα απότομα να τον κοιτάξω.
"Μπορεί.."είπα και συνέχισα να προχωράω.
Εκείνος προχώρησε πιο γρήγορα και ήρθε δίπλα μου.
Πέρασε το χέρι του γύρω από τον σβέρκο μου.
"Και εγώ μπορεί να θέλω μόνο εσένα και κανέναν άλλον"μου ψιθύρισε στο αυτί και άρχισε να τρέχει γρήγορα.
Γουρλωσα τα μάτια μου στο άκουσμα αυτής της πρότασης και άρχισα να τρεχω πίσω του με ένα ηλίθιο χαμόγελο στο πρόσωπο μου.
Γύρισε να με κοιτάξει καθώς έτρεχε και μόλις παρατήρησε πως τον έφτανα αύξησε ταχύτητα.
Μα καλά πόσο γρήγορα μπορεί να τρέξει αυτός ο άνθρωπος...
Φαντάσου τι αλλά μπορεί να κάνει γρηγορα...
YOU ARE READING
~My angel...My demon{yoonmin}
FanfictionΟ Jimin ένα νεαρό αγόρι το οποίο έχει πάθος με τον χορό και τη μουσική αποφασίζει να ζητήσει από τον κολλητό του Hoseok να τον αφήσει να δουλέψει στη σχολή χορου-γυμναστηριο του.Οι πρώτες του ώρες στη δουλειά κυλούν ευχάριστα μετά όλα αλλάζουν. σκη...