Έκατσε στον καναπέ και με έχωσε στην αγκαλιά του.
"Και εγώ σε αγαπώ πολύ...με έχεις κάνει τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο στον κόσμο..από την πρώτη στιγμή που σε είδα σε ερωτεύτηκα!"
"Εγω άλλη εντύπωση είχα στην πρώτη μας γνωριμία"μου είπε γελώντας και εγώ τον χτύπησα απαλά στο στήθος.
"Εγώ σε αγαπώ όμως όπως και να χει!"
Του είπα."Ακόμα και τώρα που ξέρεις τι πραγματικά κάνω?"με ρώτησε και η φωνή του άλλαξε.
"Επειδή αυτός που αποκαλείς πατέρα σε βάζει να κάνεις τέτοια πράγματα δεν σημαίνει πως είσαι κακός άνθρωπος Yoongi!σίγουρα αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά δεν θα είχες πάρει αυτό το δρόμο ούτε εσύ ούτε τα αδέρφια σου...δεν με νοιάζει όμως τι έχεις κάνει ή τι θα κάνεις...το μόνο που με νοιάζει είναι να είσαι καλα...δεν ξέρω τι θα γίνει άμα πάθεις κάτι ξανά.."είπα και γύρισα να τον κοιτάξω.
Είχε κλειστά τα μάτια του σαν να κοιμόταν.
Του έδωσα ένα φιλί και τον κράτησα καλύτερα στην αγκαλιά μου.
"Πραγματικά δεν ξέρω τι θα έκανα άμα σε έχανα..με κάνεις χαρούμενο...κάθε φορά που σε βλέπω η καρδιά μου χτυπάει τόσο δυνατά...ποτέ δεν περίμενα πως θα την πατούσα τόσο άσχημα με κάποιον που δεν ξέρω καν...να όμως που έγινε...είδες τελικά τι μπορεί να κάνει ένα μεθύσι?Πολύ θα ήθελα να μείνουμε για πάντα έτσι...οι δρόμοι μας να μην χωρίσουν ποτέ!"
Έκανα μια παύση και σκούπισα ένα δάκρυ που κυλούσε στο μάγουλο μου.
"Μακάρι ο κόσμος να μας βλέπει σαν κανονικούς ανθρώπους και όχι σαν κατώτερους επειδή είμαστε ζευγάρι..."
"Jimin μωρό μου..."ακούστηκε ο Yoongi και άρχισε να με χαϊδεύει.
"Δεν κοιμάσαι?"τον ρώτησε και εκείνος κούνησε αρνητικά το κεφάλι του.
"Καθόμουν και άκουγα την φωνή σου...με ηρεμεί.."μου είπε και με φίλησε.
"Μην κλαίς όμως...δεν θέλω να βλέπω δάκρυα στα ματάκια σου."είπε ξανά και αυτή τη φορά με έσφιξε περισσότερο στην αγκαλιά του.
Έκρυψα το πρόσωπο μου στον λαιμό του και με πήρε ο ύπνος χωρίς να το καταλάβω.
Ξύπνησα μετά από μερικές ώρες αφού ακούστηκε ο χαρακτηριστικός ήχος του κινητου του Yoongi..
Χωρίς να κοιτάξω ποιος ήταν το σήκωσα.
"Παρακαλώ?"είπα και περίμενα να πάρω απάντηση...
YOU ARE READING
~My angel...My demon{yoonmin}
FanfictionΟ Jimin ένα νεαρό αγόρι το οποίο έχει πάθος με τον χορό και τη μουσική αποφασίζει να ζητήσει από τον κολλητό του Hoseok να τον αφήσει να δουλέψει στη σχολή χορου-γυμναστηριο του.Οι πρώτες του ώρες στη δουλειά κυλούν ευχάριστα μετά όλα αλλάζουν. σκη...