on sekiz '

1K 75 15
                                    


@kuzey_aydin : Dün görüldü atmış bulundum, kusura bakma.

@hictenhallice : Sorun değil, önemli bir şey yok inşallah?

@kuzey_aydin : Bana birini anımsattın.

@kuzey_aydin : Kendimi kötü hissettim sadece.

@hictenhallice : Kimi hatırlattım?

@kuzey_aydin : Tanımazsın.

@hictenhallice : Seni bu denli kötü hissettirdiyse, senin için önemli biri olmalı?

@kuzey_aydin : Öyleydi.

@hictenhallice : Vaaay yoksa bizim egoist Kuzey, aşık mıydı sjsdkdkd

@kuzey_aydin : Aşk değildi.

@kuzey_aydin : Ama onu seviyordum.

@kuzey_aydin : Bana kendimi özel hissettiriyordu.

@hictenhallice : Peki size ne oldu sonra?

@kuzey_aydin : Biz diye bir şey olmadı hiçbir zaman.

@kuzey_aydin : Bazı şeylerin değerini, kaybedince anlarsın ya, öyle olmuştu bende de.

@kuzey_aydin : Değerini geç anladım.

@kuzey_aydin : Beni, görünüşüm veya popülerliğim için sevmeyen tek kişi oydu, ve ben, siktiri boktan güzellik algılarım yüzünden onu tek kalemde harcadım.

@hictenhallice : Şaşırmadım.

@kuzey_aydin : Onun adı da Selin'di.

@kuzey_aydin : Ama adaş olmanız dışında, hiç benzemiyorsunuz.

@hictenhallice : Üzüldüm senin adına.

@hictenhallice : Ama bir yandan da sevindim.

@hictenhallice : Senin de duyguların varmış xd

@kuzey_aydin : :)

@hictenhallice : Şuan görüşüyor musunuz?

@kuzey_aydin : Hayır, iki yıl önce taşındılar. Bir daha da hiç görmedim.

@kuzey_aydin : Bana veda bile etmedi. Hoş, ben de bana veda etmesini hak etmedim, orası ayrı.

Ona veda etmek için kapısına kadar gitmiştim.
Fakat o, yoktu. Hiç olmamıştı. Hiç olmayacaktı.

@hictenhallice : Eğer bir gün onu görsen, ona ne söylersin?

@kuzey_aydin : Görmem.

@hictenhallice : Çok emin gibisin?

@kuzey_aydin : Eminim zaten, görmem.

@kuzey_aydin : Ama bir gün bu şehir bizi denk getirirse, ondan özür diler, beni affetmesi için elimden geleni yapardım. Gerekirse yalvarırdım.

@kuzey_aydin : Onun, sivilceliyken de, kiloluyken de, gözlüklüyken de, kahküllüyken de, kısa saçlıyken de, uzun saçlıyken de çok güzel olduğunu, ve benim bir aptal olduğumu söylerdim.

@hictenhallice : Ona aşık olmadığını söylemiştin?

@kuzey_aydin : Değilim, değildim de.

@kuzey_aydin : Beni seviyordu. Beni çok seviyordu.

@kuzey_aydin : Şimdi diyeceksin ki, seni bir sürü kız seviyor. Haklısın da. Gerçekten öyle fakat beni kimse o kızın sevdiği gibi sevmedi.

@kuzey_aydin : Beni, bir kölenin efendisini sevdiği gibi sevdi. Kendini bana adadı. Ben ise, hep yaptığım şeyi yaptım.

@kuzey_aydin : Onun da en saf, en temiz duygularını, kendi çıkarlarım doğrultusunda harcadım.

@kuzey_aydin : Aslında haklısın Selin, ben gerçekten sevilecek bir herif değilim. Nefret etmekte o kadar haklısın ki.

@kuzey_aydin : Tüm bunları yeni yeni farkına varıyorum. Çevremdekiler öyle şımartmış ki beni, sen aynam oldun benim.

@kuzey_aydin : Tüm yanlışlarımı seninle görüyorum ve bu..

@kuzey_aydin : Bu çok tuhaf.





×



Üzülüyorum bu kitaba bölüm yazarken. Psikolojimi bozuyo bu kitap benim jjsdkd

aşk yeniden / texting (tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin