üç '

1.4K 77 7
                                    

×

@kuzey_aydin : Pişt değişik, bak buraya.

@kuzey_aydin : Hangisi sensin?

@kuzey_aydin :

@kuzey_aydin : Telefonu tutan afet mi, yoksa köşedeki tatlı sarışın mı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@kuzey_aydin : Telefonu tutan afet mi, yoksa köşedeki tatlı sarışın mı?

@kuzey_aydin : Yaren'in böyle arkadaşları olduğunu yeni fark ediyorum. Sanırım bu güzellikleri benden mahrum bıraktığı için ona trip atacağım.

@hictenhallice : Yavşak herifin tekisin.

@kuzey_aydin : İltifatın için teşekkürler :)

@hictenhallice : Yüzsüzsün.

@kuzey_aydin : İki yüzlü olmaktan iyidir.

@hictenhallice : Sinir bozucusun.

@hictenhallice : Senden nefret ediyorum.

@kuzey_aydin : Beni seviyorsun.

@hictenhallice : Seni sevmek mi?

@hictenhallice : Güldürme beni.

@kuzey_aydin : Eğer benden gerçekten söylediğin gibi iğreniyor olsaydın, eğer gözünde gerçekten iğrenç bir herif olsaydım, benden nefret dahi etmezdin.

@kuzey_aydin : Çünkü nefret de bir duygudur nihayetinde.

@kuzey_aydin : Beni seviyorsun ve bu sevgini nefretle örtbas etmeye çalışıyorsun. İşte tam da bu yüzden korkak bir kızsın.

@hictenhallice : Kendine fazla güveniyorsun, Kuzey.

@kuzey_aydin : Haksız da sayılmam, öyle değil mi?

@kuzey_aydin : Hadi ama, ayıp bir şey değil bu.. Günde defalarca kez bu itiraflardan alıyorum, alışkınım. Rahat olabilirsin.

@hictenhallice : Gerizekalı.

@hictenhallice : Gerçek adım, Selin.

@hictenhallice : Ve senden nefret ediyorum :)

(Görüldü✅✅)

@kuzey_aydin : Selin mi?

@hictenhallice : Evet. Ne oldu?

@kuzey_aydin : Hiç.

@kuzey_aydin : Adın bana birini anımsattı sadece, önemsiz.

En azından unutmamışsın adımı.
2 Yıl önceki Selin, buna güle oynaya tepki verirken, şimdiki Selin ekrana boş boş bakıyor.

@hictenhallice : Adım Selin ve yarın bu korkak olarak gördüğün kız, senin okuluna geliyor Kuzey.

@hictenhallice : Mesajla sana olan nefretimi her seferinde dile getiriyorum ya hani, inan bana bunu yüzüne bakarken de yapmaktan geri durmayacağım.

@hictenhallice : O zaman görürüz, kim kime aşık, kim kimden nefret ediyor.

×

Hadi bakiiim

aşk yeniden / texting (tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin