yirmi dört '

1.1K 70 9
                                    



"Afiyet olsun kızlar, oturabilir miyim ben de?" Kuzey, Yaren ve bizim muhabbetimizi bıçak gibi kesmişti. Yaren'in sorgulayıcı bakışları üzerimdeyken benden bir onay beklediği belliydi.

"Oturabilirsin." dedim, yana kayarak.

Yanımdaki boş yere otururken elindeki tepsiyi de masanın üzerine bırakmıştı. "Aynı sınıftaymışsınız Selinle, arkadaşıma iyi bakıyorsun değil mi Kuzey?" diye sordu Yaren, şakaya vurarak.

"Gözüm gibi bakıyorum," dedi Kuzey, muzipçe gülümseyerek. Şuan onun imalı tavırlarına aldıramayacak kadar acıkmıştım. O yüzden yarınım yokmuşcasına tıkınıyordum. "Sana kırıldım açıkcası Yaren," diye ekledi Kuzey. "Böyle güzeller güzeli bir arkadaşın vardı ve benimle tanıştırmadın, çok ayıp."

"Benim arkadaşım senin takıldığın kızlar gibi değil canım," dedi Yaren. Kimin arkadaşıydı be, alnından öpecektim. "Onunla tanışma şerefi herkese nail olmaz."

"Vaaay," Kuzey'in keyifli olduğu her hâlinden belliydi. "Tam bana layık bir hanımefendi. Değil mi Selin?"

"Hııı," diye mırıldandım, gözlerim Yaren'in şekerparesindeyken. "Öyle."

"Aç kurt gibi bakıyorsun tatlıma, uzak dur." dedi Yaren, bakışlarımın odak noktasını fark ederek. "Az önce bir tanesini verdim zaten sana ya, bırak bunu da ben yiyeyim."

Şekerpareye aşık bir insandım.

Ve bu konuda, yalnız değildim. Yanımda oturan şahsiyet de benden farksız değildi. O da ortaokul yıllarında bayılırdı şekerpareye.

"Aman iyi," dedim mutsuz bir tavırla, arkama yaslanarak. "Ye de kalkalım hadi."

Kollarımı göğsümde kavuşturduğumda, Kuzey'in, içinde şekerpare olan tabağını benim önüme koyduğunu gördüm. Sorarcasına yüzüne baktığımda, "Ben sevmiyorum, sen yiyebilirsin." dedi omuz silkerek.

Yalan söylüyordu.

Çok severdi.

Belki onu iki yıl boyunca uzaktan izlemeseydim, artık sevmediğini düşünebilirdim fakat biliyordum, çok seviyordu.

"Gerçekten mi?" diye sordum, şaşkınlıkla. "Sevmiyor musun?"

"Sevmiyorum." dedi, gülümseyerek. "Sen ye."

Tereddütle alt dudağımı dişleyip yeniden masaya yanaştım usulca. Beni, dudaklarında tatlı bir tebessümle izlerken, midemde yine bir kasılma hissettim.

Kuzey, yavaş yavaş bana aşık oluyordu.
Buna, adımın Selin olduğu kadar emindim artık.




×


Terbiyesiz Kuzey, kızımı zamanında şöyle sevseydin ya nsjskdwlsnd

aşk yeniden / texting (tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin