@kuzey_aydin : O fotoğraf neydi öyle?
@kuzey_aydin : Bana kendini göstermeye mi çalışıyorsun?
@hictenhallice : Ne alaka?
@kuzey_aydin : 2019 yılından beri instagram kullanıyorsun ve manzara fotoğrafları dışında bir fotoğraf yok hesabında. Ne allahın hikmetiyse, ben sana korkaksın dedim ve sen de üç yıl boyunca ilk kez kendini paylaştın.
@hictenhallice : Kuzey, Kuzey, Kuzey.. Sana gerçekten acıyorum güzelim.
@hictenhallice : Kendini çok önemli sanıyorsun, üzülüyorum yapma.
@kuzey_aydin : Güzelim ne ya, boş konuşma kızım.
@hictenhallice : Ben senin kızın değilim, düzgün konuş kırmayayım o ağzını!
@kuzey_aydin : Ne bu şiddet, bu celal?
@kuzey_aydin : Relax ol biraz.
@kuzey_aydin : İtiraf et, inatlaşma benimle.
@hictenhallice : Hiç çekemeyeceğim gece gece Kuzey, git başımdan.
@kuzey_aydin : Bana bir özür borçlusun. Özürümü almadan gitmem.
@hictenhallice : ???
@kuzey_aydin : Bugün Sude yüzünden bana demediğini bırakmadın. O kız, sahtekarın teki. Herkesin içinde beni yerin dibine soktun ve basıp gittin.
@kuzey_aydin : Bence bir özürü hak ediyorum.
@hictenhallice : Bugün hata yaptım, evet. Ama sana haksızlık yapmadım Kuzey. Sen sadece bugüne özel değil, sana tüm kalbini açan, tüm kalbiyle seni seven insanlara da kötü davranıyorsun. Onların hislerini önemsemiyor, hor kullanıyorsun.
@hictenhallice : Her türlü sana söylediğim o sözleri hak ettin. Her dediğimin de arkasındayım.
@kuzey_aydin : Dediğin kadar varmışsın gerçekten de.
@hictenhallice : Nasıl? Anlamadım?
@kuzey_aydin : Çok güzelsin.
@kuzey_aydin : Fazla güzelsin.
@kuzey_aydin : Sen öyle hararetli hararetli bana saydırırken normalde sinirlenmem gerekirdi fakat seni izlemekten alıkoyamadım kendimi.
@kuzey_aydin : Neden sence?
@hictenhallice : Yavşaksın, o yüzdendir.
×
Ajsnamdmsmdmd selinnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk yeniden / texting (tamamlandı.)
Fiksi Remaja@hictenhallice : Kimbilir kaç kişiye daha alev attın benden önce! @hictenhallice : Sil şu yorumunu. @kuzey_aydin : Hayır, kimseye alev atmadım. @kuzey_aydin : Atmam da. @kuzey_aydin : Benim tek yangınım sensin :)