Merhaba ❤️
On günlük bir aradan sonra yeni bölüm ile geldim.
Nasılsınız?Ben yazmayı çok özlemişim🥺 Bu yüzden hemen bölümü yazıp attım ❤️
Umarım beğenirsiniz❤️İyi okumalar ❤️
Bu arada MÂHİ'NİN YENİ bölümünü yayınladım. Okumayı unutmayın ❤️
7. BÖLÜM
İki yana örülmüş saçlarımı öne atıp poz verirken Beste fotoğrafımı çekip bana övgüler yağdırdı.
"Kızım çok güzel görünüyorsun. Taş gibi olmuşsun."
"Teşekkürler balım benim."
Üzerimdeki saten, pudra rengi elbisemin askılarını düzeltip Beste'nin elindeki telefonumu alıp fotoğraflarımı inceledim. Beste'nin her çektiği fotoğraf da birbirinden güzel çıkarken gülümsedim.
"Şimdi bu fotoğrafları İnstagram da paylaşacağım."
"Paylaş tabii ki de boş yere çekmedik."
"Tabii ki de. Fotoğrafları paylaşacağım ki Kuzey'in tüm o söylediği şeylere rağmen partiye gideceğimi bilmesi gerek."
"Tabii ki kanka. Neyse ben Görkem'in yanına gidiyorum sen de gelirsin."
"Tamam."Beste giderken bende hemen fotoğraflarımın arasından en beğendiğim üç fotoğrafı seçip altına da 'Bu güzel kız partiye kaçar.' yazıp Instagram da paylaştım.
(Bu fotoğrafı paylaşmış olarak düşünebilirsiniz😉)
Anında yorum ve beğeni gelirken gülümsedim.
"Şimdi o partiye gideyim de gör bakalım Kuzey bey."
Kendi kendime sırıtırken telefonumun titremesiyle ekrana baktım. Kuzey'in fotoğrafımın altına yorum yaptığını görmem ile daha çok gülümseyip yorumunu okudum.
"Parti?" (Kuzey'in yorumu.)
Yoruma bakıp keyifle gülerken Kuzey'in yorumunu es geçip diğerlerine cevap verip balkondan çıkıp odama geçtim.
Odamda son kez boy aynasında kendime bakıp çantamı alıp odamdan çıktım. Abimlerin kaldığı odaya geçip bizimkilere baktım. Abim ve Görkem şık siyah gömlekleri ile tüm ihtişamı ile karşımda dururken ikisininde koluna girip gülümsedim."Allahım bu iki meteordan biri benim abim ve diğeride benim kuzenim mi?"
"Ta kendisiyiz küçük hanım."
Abim yanağımı sıkarken yüzümü buruşturdum.
"Bu gece Nehir ve Beste için çok çetin geçecek anlaşılan."
"Nedenmiş o kuzen?"
"Ee Görkem bey siz böyle taş gibi olursanız kızlar bakacak Beste de kıskançlık krizine girecek."
"Aha bunu doğru söyledin. Bu yüzden tüm gece Beste yanımdan ayrılmaz hatta elini elimden ayırmaz."
Görkem'e gülüp kolundan çıktım. Abimin de kolundan çıkıp odadaki Beste ve Nil'e baktım. Nil'in siyah elbisesinin üzerine akan şeyi temizliyorlardı. Onların yanına gidip sinirden yüzü düşmüş Nil'e baktım."Nil ne oldu kuzi?"
"Ne olsun abim üzerime su döktü onu kuruluyoruz."
"Kuzi su dökülmüş bir şey olmaz."
Nil Görkem'e bakıp kaşlarını çattı.
"Bilerek su dökülünce insan sinir oluyor."
Görkem'e hayretle baktım.
"Aşk olsun kuzen. Nil'in üzerine bilerek mi su döktün?"
"Yok ya elimden kaydı."
Nil ayağa kalkıp bağırdı.
"Tabii canım tabii. Sen ona kardeşim kısa elbise giydiği için kızıp bilerek döktüm deme. Ne olacak hödük işte."
"Nill benimle doğru konuş. Hödük ne kızım ya ayıp oluyor."
Ortamın iyice gerildiğini fark edip hemen yumuşatmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR YAZ HİKAYESİ (Askıda)
Genç Kız EdebiyatıŞu an arkadaşlarınızla ve kuzenlerinizle tatile gitmek için arabanın içindeyseniz ve sıcaktan, sıkıntıdan patlamak üzereyseniz siz de bendensiniz demek. O zaman benim eğlenceli, komik ve romantizim dolu hikâyemi okumaya varmısınız? Çünkü bu bir yaz...