2. BÖLÜM

28 8 246
                                    

☀️Merhaba canlarım❤️

☀️Nasılsınız?

Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Hepinize iyi okumalar ❤️

2. BÖLÜM

Tatilim daha ne kadar berbat olabilir diye düşünürken iki saattir o gerizekalı yüzünden otel odasından çıkamıyordum. Restoranda yaşanan anlamsız sorunlardan sonra abim tüm gün boyunca otel odasından kalmam gerektiğini söylemişti ve çekip gitmişti. Oysa benim şu an gezip, denize girmem ve Instagram'a bir sürü fotoğraf atmam gerekiyordu.

Uzandığım yataktan sıkıntıyla nefesimi verip bağırdım.
"Of abi of."
Telefonumun çalmasıyla uzandığım yataktan kalkıp telefonumu açtım.
"Kızım."
"Efendim anne."
"Ne yapıyorsun güzel kızım?"
Yatağa tekrar uzanıp ofladım.
"Tatildeyim anne. Otel odasında yatak tatili yapıyorum."
Annem dediklerime gülerken sinirlerim bozuldu.
"Ne yaptın da abini sinirlendirdin?"
"Oğlun eşek kadar olmuş ama hâlâ çocuk gibi beni odaya kapatıyor."
"Abin çocukluk yapıyor. Yani sen yapmıyorsun."
"Tabii ki de abim yapıyor."
Otel odasının kapısına vurulurken ayağa kalktım.
"Anne sultan ben seni birazdan ararım."

Cevap vermesini beklemeden telefonu kapatıp kapıyı açtım. Karşımda en son görmeyi beklediğim kişi görmem ile şaşırdım.
"Senin burada ne işin var Kuzey?"
"Duydum ki küçük kızı zalim abisi kaleye kapatmış. Ben de kaçırmaya geldim."
İçeriye gireceği anda Kuzey'e bakıp ardından hemen kapıyı yüzüne kapattım.

Kapı kapanır kapanmaz küfür sesi geldi.
"Siktir."
Duyduğum şeyle sinirlenip kapıyı açtım.
"Lan beton sen küfür mü ettin?"
Ben sinirle ona bakarken Kuzey karşımda kanayan burnunu tutmuş bana bakıyordu.
"Burnuna ne oldu?"
"O nasıl kapı kapatmak be küçük kız?"
Kolundan tutup içeriye çektim.
"Geç Allah'ın cezası geç. Off bir de bu çıktı."

Kuzey'i içeriye alıp yatağa oturttum. Banyodan ilk yardım çantasını alıp içeriye geçtim. Çantadan pamuk çıkarıp Kuzey'in burnuna tıktım.
"Yavaş ol."
"Kapıma gelmeseydin sen de."
"Kapına gelmedim küçük kız."
"Tabii canım. Burası da benim odam değil zaten ben senin odana geldim. Gerizekalı ya."
Sıkıntıyla nefes alıp pamuğu burnuna daha çok bastırdım. Kuzey acı ile bağırırken güldüm.
"Oh olsun."

Kuzey acı ile inlemeye devam ederken etraftaki kanlı pamuklara toplayıp çöpe attım.
"Bir şey soracağım bay beton. Sen hep böyle misin?"
"Nasıl yani?"
"İşte böyle egolu ve kızların peşinde dolanan tam bir şerefsiz. Yani peşimde dolanıyorsunda ondan diyorum."
"Ben senin peşinde dolanmıyorum küçük kız. Asıl sen beni çok merak ediyorsun."
Söylediği şeyle oturduğu yerden kalkıp karşıma geçti.
"Ben mi? Hah ben seni neden merak edeyim? Hani yakışıklı olsan neyse?"

Gamzelerini çıkarırcasına güldü. Kendine has kocaman gamzeleri Kuzey'e ayrı bir hava katarken benim dikkatimi çeken gülümsemesiydi. Bir o kadar çapkın ama bir o kadar masum gülümsemesi.
"Hadi ama küçük kız benden her kadın hoşlanır."
Dalgın dalgın yüzüne bakarken kendimi toparlayıp konuştum.
"Hadi oradan beton. Kendini beğenmiş, pişkin herifsin. Hem ben senin gibi tiplerden hoşlanmam."
Kolundan tutup kapıya doğru sürükledim.
"Hadi gülüm hadi çık odamdan. Çok konuştun."
Çapkın bir sırıtış atıp göz kırptı.
"Gülüm?"
"Hadi kardeşim hadi. Şimdi abim gelecek göreceksin gülümü?"
"Kardeşim deme lazım olur."

Dediklerine kulak asmayıp kapıyı açacağım anda kapı tıklatıldı ve ardından abimin sesi geldi.
"Küçük cadı bana kızgınsın biliyorum ama aç kapıyı da konuşalım."
Korkuyla Kuzey'e bakıp fısıldadım.
"Abim geldi."
"Evet geldi. Neyse ben gideyim artık."
Kapıyı açıp odadan çıkacağı anda kolundan tutup durdurdum.
"Sen gerizekalı mısın? Abim geldi diyorum sen kapıdan çıkıyorsun. Abim seni gebertir vallahi. Benim de tatilim mahvolur."

BİR YAZ HİKAYESİ (Askıda) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin