~13~

344 15 0
                                    

Když jsme vešla do dveří a začala jsem si sundavat boty, uslyšela jsem smích. Rychle jsme si je sundala, tašku s věcmi jsme položila na zem a šla jsem do obýváku, odkud se ten smích ozýval. Byla tam mamka s nějakým chlapem. Koukali si do očí a smáli se. „Kdo to je?” zeptala jsme se trochu podrážděně. „Oh, miláčku, tohle je můj přítel George.” řekla mamka a zvedla se. „Georgi, tohle je moje druhá dcera Brooklyn.” řekla a ten týpek se taky zvedl. Došel ke mně a nastavil ke mně ruku. „Těší mě.” řekl a políbil mi ruku. Na tváři se mu vytvořil úšklebek, když jsme se na něj falešně usmála. „No, tak já vás nebudu rušit.” řekla jsem a když jsme odcházela, utřela jsem si hřbet ruky, kterou mi políbil do kalhot. Ten týpek je mega divnej. Došla jsem k hlavním dveřím a vzala jsme si tašku. Vyběhla jsme po schodech nahoru. Tam jsme si tašku hodila pokoje a šla se podívat k ségře. Taky jsme z jejího pokoje slyšela smích. Zaklepala jsem a pak jsme otevřela dveře. Hned se ke mně rozběhla River a dožadovala se mojí pozornosti. Vzala jsme jí do náruče a ona mi začala olizovat tvář a pak jsme si toho všimla. Chris seděla na posteli a vedle ní seděl nějaký kluk. Rozhodně nebyl ošklivej. „Ou, asi vás ruším, co?” zeptala jsme. Ten kluk na mě furt zírál dokud do něj Chris nedrkla a on se nevzpamatoval. „Tak já jdu.” prohlásila jsme nakonec a zavřela jsem dveře. Šla jsme do svého pokoje a tam jsme položila River na postel. Vzala jsme si dlouhé tričko, kalhotky a sportovní podprsenku. Odnesla jsme to do koupelny a pak jsme si sedla k toaletnímu stolku, rozpustila jsme si vlasy a následně jsme si je pečlivě rozčesala. Pak jsme vešla do své koupelny a pak jsme za sebou zabouchla a zamkla dveře. Začala sem se vyslékat a pak jsem vlezla do sprchy. Nastavila jsem vodu na mně příjemnou teplotu. Je krásný pocit nechat po sobě nechat stékat kapičky teplé vody. Vzala jsem šampón a vetřela jsme si ho do vlasů pak i kondicionér a balzám. Celá jsem se pak umyla nějakým levandulovým mýdlem, když jsme vylezla, vlasy jsme si dala do turbanu a tělo jsme si obalila ručníkem.

Když jsem se usušila, vrhla jsem se na vlasy.  Dala sem do nich spoustu různých přípravků a pak jsem je rozčesala a nechala jsme se volně schnout. Pak jsme si vzala svoje serepetičky na obličej, krémy, oleje apod. Když jsme asi po hodině vyšla z koupelny, rozvalila jsme se na posteli vedle River. „Co budeme dělat?” zeptala jsem se spícího štěněte. Když mi neodpovědělo (překvapivě 🤯) rozhodla jsme se sama. Vyšla jsme ze svého pokoje, došla do kuchyně a začala jsme si dělat tortilly k večeři. Pak jsme si ještě udělala mátový čaj a i s hotovým jídlem, jsme se vydala do svého pokojíčku. Sedla jsme si ke stolu, vytáhla jsme telefon, rozklikla jsem Instagram a zapla živé vysílání. Když se to spustilo, kousla jsme si do teplé tortilly a usrkla horkého čaje. Po chvíli, už tam bylo spoustu lidí a já se usmála. „Ahojky!” řekla jsem a rozzářila jsem se nad těma hezkýma komentářema, nebo jak se to jmenuje.

Payton pov:
Když jsme jeli v autě, mamka do mě celou dobu rejpala a vychvalovala Brooklyn i když jí zná jeden den. Když jsme byli konečně před naším domem, vystoupil jsem a šel odemknout dveře. Za mnou hned šla mamka. Sundali jsme si boty a já jsem rovnou šel do svého pokoje, kde jsme spadl na postel a povzdechl jsem si.  Dvakrát cinkl mi telefon a já jsem se pro něj otráveně natáhl. Jedno oznámení bylo z Ig: uživatel brooklynroberts✅ zahájil(a) živé vysílání. A to druhé byla zpráva od Cierri. Rozklikl jsme jí a stálo v ní: Čau brouku, jsem doma úplně sama, nechceš přijet?😏❤️  Obrátil jsem oči v sloup a odepsal jí něco ve smyslu, že náš vztah ukončuju, nikam se to neposouvá a stejně spolu jen spíme, navzájem se vlastně podvádíme a je to úplně k ničemu. Upřímně, nečekal jsem takovouhle reakci po tom, co jsem zprávu odeslal. Udělala mega scénu, ale mně to bylo vcelku jedno. Rozklikl jsme Brooklyn stream, abych věděl o co go.
Konec Payton pov

Let me be your woman/DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat