Yanlızlar Köyünün Muhtarı

125 23 6
                                    

Elliot'un gülümseyen dudakları cavabıma karşılık düz bir çizgi haline gelmişti. Belimde ki kolları gerilirken kaçacak bir yerim olmadığına yandım. Kollarını itmeye çalışırken anlımda hissettim sıcak nefesle yerimde döndüm. Başımı kaldırıp bakmaya korktuğumdan tepkisiz bir şekilde durdum. Ne yazık ki tek eliyle belimi kavramaya devam ederken bir eliyle de çenemi kaldırarak göz göze gelmemizi sağladı.

"Tekrar söylesene Will. Net duyamadım."

"Ben... Ben... Ben.."

"Evet sen?"

Filortoz sesi ve sevgi dolu bakışları yüzünde az önce ne dediğimi unutmuştum. Ne demiştim ki ben? Hatta soru neydi? En son ne konuşuyorduk, tek kelimesini bile hatırlamıyorum. Bu yüzden ne sorduğunu sormaktan kendimi alamadım.

"N-ne sormuştun? Biz az önce ne konuşuyorduk?"

Kekeme gibi konuşmamı zar zor bastırabilmiştim. Ama dediğimi duyan yengecin bakışları gittikçe koyulaşırken korkmadan edemedim.

"Sen, ben ve doğacak çocuklarımızla birlikte bir aile olalım mı diye sordum."

"Ahh! E-evet, evet olalım."

Gözlerinin derinliğinde kaybolurken ne dediğimin farkında bile değildim. Tek duyabildiğim yengecin beni etrafında döndürürken söyledikleriydi.

"Çok mutlu edeceğim seni! Senin ve çocuklarımız için yapamayacağım bir şey yok!"

Dönmekten modemin bulundığını belli edince isteksizce beni güvenli bulduğum zemine bırakmıştı. Çuval gibi hırpalanmam daha yeni son bulmuşken dudaklarımda hissettiğim yumuşaklığı sorgulamadan cevaplamıştım.

____________________

Elliot'un ailesi yuvarlak masa şövalyeleri gibi toplanmış, akşam yemeğine gelecek olan gelinin arkasindan çekiştirmeye başlamışlardı.

Elliot'un büyük babası meraklı bir şekilde masaya eğilerek konuştu.

"Gelini göreceğim için çok heyecanlıyım."

Elliot'un annesi bile dedikoducu babasına katılmıştı.

"Evet bende. Elliot'un buz gibi soğuk kalbine kim girmiş görmek istiyorum."

"Küçük kuzenlerimizi ne zaman göreceğiz?"

Daha 5-6 yaşlarında görünen küçüklerde bu konuya dahil olmuşlardı. Ancak onların asıl merak ettikleri şey doğacak olan kuzenleriydi. Elliot'un ablası oğullarının kafalarını ovuşturarak onların merağını giderdi.

"Hala zaman var. 8-9 ay sonra kuzenlerinizle tanışacaksınız."

Tüm aile, yeni katılacak üyeyi bir omega zannederken durumdan bir tek Elliot'un annesi haberdardı. Aslında ailenin yeni üyesi bir alfaydı. Çekinik de olsa bu bir alfa olduğu gerçeğini değiştirmiyordu.

...

Will, öpüşmeden sonra olanların hızına yetişememişti. Öpülmüş, sürüklenmiş, Elliot ile oynaşma dolu bir banyo yapmış, Elliot'la oynaşırken giyinmeye çalışmıştı. Bu süreçte dudakları şişmiş ve kızarmıştı. Elliot ise bu öpülesi dudaklara karşı direnme gücünü kaybetmişti.

Elliot, araba yolculuğu boyunca Will'in dudaklarına öpücükler kondurmaktan kendini alamamıştı. Kendi durumundan bir haber olan Will ise her seferinde Elliot'a karşılık vermişti. Olayların akışına ayak uyduramazken ne yaptığınin pek farkında olmayan Will, Elliot'un önderliğinde büyük bir restoranda giriş yaptı. Bir saniye bile elini bırakmayan Elliot'a bakan Will son iki saat içindekileri düşünmeye başladı. Kendisinin aslında Elliot'un evlenme teklifini kabul ettiğini fark ettiği sırada tam kaçacakken Elliot durmuştu. Onunla birlikte otomatik olarak duran Will neden durduklarını anlamaya çalıştı. Önünde gördüğü büyük aile ve yakışıklı-güzel suratlara karşı hayran kaldı. Böyle birbirinden güzel insanların önünde biraz şaşkın ve aptalca bir surat sergilediğinin farkında olmayan Will, Elliot'un kendisini taktim etmesiyle katılaştı. Ne olduğunu sorgulayacaği esnada banyo oynaşması  sırasında Elliot'un böyle bir şeyden bahsettiğini hatırladı. Oynaşmaya mı yoksa Elliot'a karşı mı dayanıksız olduğunu bilemeyen Will bir şeyin farkına varmıştı.

Yanlızlar köyünün muhtarı olan hayatına veda edeceği belli olmuştu.


💕💕💕💕💕💕💕

Üjgünüm (~ ̄³ ̄)~

Kahika

A X AHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin