Medya; The Will
💕💕💕💕💕
5. Bölüm: Hastaneye Gidiyoruz?
♡♡♡
"Ahh, Will! Seni bulmak çok zor oldu."
Kulağımın dibinde fısıldayan bir ses duymamla oturduğum yerden sıçramıştım. Kafamı neredeyse arabanın tavanına çarpacağım gerçeğini es geçerek şaşkınlıkla sese doğru döndüğümde karşılaştığım kişi o dev yengeçten başkası değildi.
Hangi ara 17. kattan inmişti?
Ne zamandır arabada benimle birlikteydi?
Asıl soru ben nasıl bu iri cüsseli yengeci fark etmemiştim ki?
"Bu kadar çok şaşırma Will. Derin düşüncelere dalmış halin çok tatlıydı."
(Will'in iç sesi: &¢€^$π'^'#-₺-₺-_+_+)
"Beni bir başkasıyla karıştırıyorsunuz galiba. Ben Will değilim. Benim adım Edd."
Gerçekçi oynamıştım öyle değil mi? Evden çıkmadan önce peruk mu takmalıydım? Dur bir dakika bu adam benim ben olduğumu nasıl anlamıştı? Ne asansörü beklerken ne de asansörün içindeyken yüz yüze gelmemiştik! Daha en başından beri kapşonum kafamdaydı. Sadece istifa dilekçesiyle bunu anlamak olası bile değildi. Sonuçta müdürün ofisiyle asansörün arasında hatrı sayılır bir mesafe vardı. Ayrıca şirketin asansör sayısı da 3'tü. Yukarıya çıkan asansörü saymazsak beklediğim asansörün aksine diğeri çoktan iniyordu. Bu koca yengeç bu durumda benim ben olduğumu nasıl anlamıştı aklım almıyordu. Düşündükçe çıldırıyorum!
"Will, kızışmaya mı gireceksin? Etrafa feromon saçıyorsun."
Burda bir yanlışlık olmalı. Hamileyken nasıl kızışmaya girebilirdim ki!? Hem alfalar aynı türden olan feromonlardan tiskinir. Bu adam bir sapık mı yoksa? Ayrıca çekinik bir alfa çok fazla ve güçlü bir feromon salamaz. Aynı şekilde hissetmekte de kötüdürler.
İnanamayarak yanımdaki yengece baktım.
"Yoksa.." asansörün orada beni kokumdan mı tanımıştı? Hemde favori parfümümden? Bu adam bir yengeç yerine köpek miydi?"Yoksa ne?"
Ahh! Beni duymuş. Hemen konuşmayı çevirmeliyim.
"Yoksa siz bir sapık mısınız? Bir alfanın kokusundan etkilenen başka bir alfa ha?"
Olmayan kızışmayı ve parfüm olayını bilmesine gerek yok. Böylesi benim açımdan daha faydalı.
"Will durduk yere ne saçmalıyorsun? Bir OMEGA nasıl ALFA olabilir?"
"Yeng-Bayım öncelikle benim adım Edd. Ve ben bir Alfayım. İnanmıyorsanız feromonlarınızı yayabilirsiniz."
Yengecin de kafası karışık yüz ifadesi çok iyiymiş. Yakışıklı yüzüne çok yakıştı. Ancak bu ifade kısa sürmüştü. Onun yerine gelen yeni ifadeler ise sinir ve kendini beğenmişlikti.
"Buna pişman olacaksın!!"
Daha konuşmasını bitirmeden arabanın içini hırçın alfa feromonlarıyla doldurmuştu. Alfalar aynı türden feromonlardan tiskinirken benim eksik duyularım sayesinde bana ağır bir parfüm gibi geldi. Baskın bir omeganın kokusu bile beni çok fazla etkileyip sarhoş edemezdi. Şuan ki durumda yengecin alfa feromonları beni pek etkilemese bile tiskinmiş gibi yapmalıydım.
Tam planlandığım gibi davranacakken midemde bir hareket hissettim. Bu afacanlar tam olarak yetişmeşti. Şimdiden babaya karşı olan bu heyecan da neydi böyle?
Önümdeki yengeci boşvererek karnımı tuttum ve içimden konuşmaya başladım.
' Hey! Çocuklar annenizde bir alfa! Hem de babanız çok çirkin!'
Kıpır kıpır
'Hey, bunu daha ne kadar annenize yapacaksınız!?'
Kıpır kıpır
Karnımdaki afacanlarla konuşurken resmen delirmiş olmalıyım. Hem karşımda daha da önemli bir sorun var hemde arabanın içindeki baskın alfa kokusunu kokladıkça hoşuma da gitmeye başladı.
Bir dakika boyunca kendi çapımda yaşadıklarıma anlamsız bakışlar atan yengece hala karnımı tutar bir vaziyette döndüm ve öğürmeye başladım.
O bir dakikalık açıklığa da bir bahane bulmalıydım ya neyse."Will! İyi misin?" Derken bir yandan da sırtımı sıvazlıyordu. Ancak biraz daha öğürmeye devam edersem gerçekten de kusacaktım.
"Dışarı.." dedim halsiz bir şekilde. Gün içerisinde yaşadığım adrenalin ve üstüne alfa feromonları beni gerçekten de yormuştu.
Dediğimi bir kaç saniyelik sessizlikten sonra nihayet anlayan yengeç sonunda beni arabadan çıkartmıştı. Artık alfa olduğuma inanıyordur ve beni böylece rahat bırakacak diye kendi çapımda kutlamalara başlamıştım.
Ama her zaman ki gibi hiç bir şey düşündüğüm gibi gerçekleşmiyordu. Koca yengeç beni kucağına almış bir şekilde ilerlerken emirler yağdırıyordu.
'Salsana beni be yengeç!!' İçimden çığlıklar atarken etrafa da şaşkın bakışlarla bakıyordum."Hemen hastaneye gidiyoruz. Arkadaki arabayla ilgilenin."
(Will'den gelen sessiz çığlık)
"!?!?!?!!?!!!"
💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Ne oluyor sizce burada?!!
Elliot, Will'in alfa olduğunu kaldıramadı ve onu bir betaya çevirtmeye mi götürüyor?
Ya da daha da çıldıracak ve bizim tatlı küçük Will'imizi omega mı yaptıracak??
Bende sizin gibi merakla konu devamını bekliyorum. Bakalım gelecek bölümde ne olacak!?
O zaman bu bölümden keyif almışşınızdır diyorum ve sizi merak içinde bırakarak bende kaççiyorum..
Hadi sağlıcakla..(。・ω・。)ノ♡
Kahika
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A X A
RomanceBir feminen alfa daha ne kadar alçalabilir? Bir beta olarak yaşamayı daha ne kadar sürdürebilirdi ki zaten... 💕💕💕💕💕💕💕 Hikayenin GİRİŞ bölümüne gerekli açıklamaları yaptım. Hikayeye geçmeden önce orayı iyice anladığınızdan emin olmanız si...