Iyi okumalar conconlar😙😙
💕💕💕💕💕💕💕💕
1. Bölüm: Sarhoş
♡♡♡
Yüzüme vuran güneş ışığı ve başımın ağrısıyla yataktan doğrulmaya çalıştım. Ama bu mümkün olmadı tabi karnımdaki ağırlık yüzünden. Başımla gözlerimi bir kenara bırakarak belimdeki ağırlığa odaklandım. Ağırlık diyorum ama ben tek yaşıyordum ve yanımda birinin olması imkansızdı.
Her şeyi bir kenara bırakarak önce belime sıkıca sarılmış kola daha sonra yastık zannettiğim geniş kaslı göğüse en son ise nerede olduğumu anlamak için çevreme bakındım.Anladığım kadarıyla dün gittiğim barda bir erkekle yatacak kadar çok içmiştim. Ve şu anda da bir otel odasında sarmaş dolaş uyanıyordum.
Yeniden kalkmaya çalıştığımda hem kalçamın ağrısı hemde belime sarılan kolun daha da sıkılaşmasıyla sonuçlanmıştı.
Hissettiğim acı nedeniyle ağzımdan kaçan ufak iniltiyi ise engelleyememiştim. Bunun üzerine hala uzanmakta olduğum geniş gövde biraz kıpırdandı. Bense bu sırada uyandı uyanacak diye bininci kalp krizini geçiriyordum.Şu kıskaçtan bir kaçabilseydim, direkt üstümü giyerek buradan en uzak yere gitme hayalini kuruyordum ama bunun olma ihtimali dev yengecin beni bırakma ihtimalinden daha da düşüktü.
Biraz daha uzandıktan sonra aklıma gelen fikirle heyecanlanmadan edemedim.
Hemen el yordamıyla kafamın arkasındaki yastığı buldum. Daha sonra sanki uyurken hareket ediyormuş gibi göğsünden tavana bakacak şekilde döndüm ve araya yastığın birini yavaşça sıkıştırdım.
Daha sonra belime sarılmış elini tutarak yavaş yavaş kalktım ve orayada bir yastık daha sıkıştırdım.Elini bırakmamın sonucunda bu sefer iki koluyla birlikte yastıkları kıskacına almıştı.
Bende bu fırsatı kullanarak hemen yataktan indim. Ve iner inmez bacaklarımın beni taşıyamayamamasıyla yeri boyladım. Son anda yatağa sarılarak oluşacak sesi engelleyebilmiştim.
Daha sonrasında ise beni şoka uğratacak bir şey gerçekleşti. Kalçamdan bacaklarının arasına akan sıvıyla dün gece yaşanananlar parça parça gözümün önüne geldi.
Dün gece bir arkadaşımın terfisini kutlamak için önce yemek yemiş oradanda bir bara geçmiştik.
Başlarda kendi halimde içkimi yudumlayarak vakit geçiriyordum.
Sonrasında ise arkadaşlar oyun oynamak isteyince de onlara katılmıştım. Bunun sonucunda sürekli ben yenildigim için arka arkaya bardakları devirmek zorunda kalmıştım. Bir süre sonra ise canım sıkılarak bir köşeye oturmuş, dans edenleri izlemeye başlamıştım.Gecenin ilerleyen saatlerinde ise bayağı içmenin etkisiyle piste gidip çılgınlar gibi bende dans edenlere katılmıştım. Bir süre bu şekilde kendi halimde dans ettikten sonra arkadan belime sarılan biriyle birlikte de durmayarak ona sürtünerek dans etmeye devam etmiştim. Arkamdaki şahıs -muhtemelen yanında uyandığım kişi- kulağıma eğilerek bir şeyler söylemeye başladı. Ama ne söylediğini hatırlayamamın yanında sürtündüğüm şahısın ara ara hırıldamaları o an beni daha da gaza getirmişti.
Daha fazla buna dayanamayan şahsiyet beni kolumdan tuttuğu gibi sürüklemeye başladı. Bense hiç sorgulamadan arkasından tıpış tıpış takip ediyordum.
Barın yakınlarındaki 5 yıldızlı bir otele vardığımızda hemen bir oda tutarak beni de arkasından sürüklemeye devam etti. Arkasından ilerlerken söylendiğini görebiliyordum ama ne dediğini anlayamıyordum o sırada ki bulanık zihnimle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A X A
RomanceBir feminen alfa daha ne kadar alçalabilir? Bir beta olarak yaşamayı daha ne kadar sürdürebilirdi ki zaten... 💕💕💕💕💕💕💕 Hikayenin GİRİŞ bölümüne gerekli açıklamaları yaptım. Hikayeye geçmeden önce orayı iyice anladığınızdan emin olmanız si...