Yılbaşı Özel

345 35 24
                                    

Önemli NOT!!!!!!

Bu bölümde üst düzey +18 sahnelerden oluşmaktadır!!! (Bence)

Okumak isteyenler tekrar düşünsün!!. (Mümkünse)

Zihninizde oluşabilecek herhangi psikolojik sorun tarafımdan kabul edilmeyecektir. (Çokta umrumda değil..)

( ◜‿◝ )
(O derece.)

Zihinsel olarak okumaya hazırsanız buyrun. İyi okumalar.. (~ ̄³ ̄)~

💕💕💕💕💕

Kurgu Dışı Yılbaşına Özel Bölüm: Yangın

♡ ♡ ♡

"Benden kaçabilecegini mi zannettin yoksa?" Diye fısıldadı boğuk sesiyle.

Doğum yaptıktan 2 ay sonra bu dev yengeç beni bulmayı başarmıştı. Şimdi ise evime zorla girmiş ve dudaklarıyla dudaklarımı eziyordu.
Karşı çıkmaya çalışmamın bir öpücükle def edilmesi beni üzmüştü. Biraz daha dayansam belki de kurtulabilirdim. Ancak artık çok geçti.

Bir ahtapot tarafından vakumlanırmışcasına öpülüyordum ve bundan zevk aldığım inkar edilemez bir gerçekti.

Öpüşmemiz derinleşirken şimdiden sertleşen üyesini benimkine bastırarak aramızdaki ateşi daha da harmanlıyordu.

(Y.n: Yazarınız buranın sonrasındaki kısımları düzenlemeye katlanamayarak bu şekilde paylaşma kararı almıştır.
(。・//~//・。) Hadi iyi okumalar.ෆ╹ .̮ ╹ෆ)

Birbirine sürtünen üyelerimiz koridorda yankılanan sessiz iniltiler oluşturmuştu.

Öpüşmek artık yetersiz geliyordu. Nefeslenirken tek benim böyle düşünmediğimi kulağımdaki hırıltılı ve boğuk sesle anladım.

"Odan.. nerde?"

Odanın yerini gösterir göstermez beni kucağına alarak hızla ilerledi. Her adımda pontolonundan kabarmış hâli bile oldukça büyük olan üyesi kalçamın altında kendisini her haliyle belli ediyordu.

Öpüşmeye devam ederken hiç bir zaman bu kadar uyarılmış ve arzulu hissetmemiştim. Doğrusu ilk ve tek yaptığım kişi bu adam olduğundan bu normaldi. Ancak birini böyle arzulamam daha farklıydı. Sanki ona çekilmekten buna karşı koymaktan bile acizdim.

İçeride uyuyan ikizlerden dolayı oldukça sessizdik. Odaya girer girmez ilkel bir mağara adamından farksız olarak üstümdeki kıyafetleri parçalayarak çıkardı. Kendi kıyafetleri ise çoktan yere serilmiş bir haldeydi. Ne zaman çıkardığını bile anlayamamıştım.

Yine beni kucağına alarak yatağa doğru taşıdı. Soğuk yatağa sırt üstü uzanmamı sağladığında vücudumu bir ürperti sarmıştı. Belki de yatağın soğukluğu değildi ürpermeme neden olan. Çünkü arşa kalkmış üyesi çok kalındı ve birazdan onu içime mi alacaktım yani. Sarhoşken nasıl yaptım bilmiyorum ancak şuan bu beni korkutmaya yetmişti.
Büyük eliyle üyelerimizi avuçlayarak git-geller yapmaya başladı. Birbirlerine her dokunmalarında kendimi boşalacakmış gibi hissettim.

Ve kendimi ona biraz daha yakın olmak isterken buldum. Ben farkında bile olmadan diğer eliyle belimi yakalamış ve parmağıyla deliğimi genişletmeye başladı.

Bu sırada öpüşmemize son veren benim tutmaya çalıştığım derin inlememdi.
İnlememin ardından oda hırlayarak boğuk bir şekilde inledi.

A X AHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin