Öncelikle omegaverse nedir, ona bakalım.
Omegaverse kitaplarda:
6 cinsiyet bulunur ve 3 ana tür vardır.
Bunlar; Omegalar, Alfalar ve Betalardır.¤Omegalar toplumun en az üyesine sahiptirler. Toplumun %3'lük kısmını oluştururlar. Her üç ayda bir düzenli veya düzensiz şekilde kızışmaya girerler. Kızışmadayken çevreye güçlü feromonlar yayarlar. Betalara güzel bir parfüm gibi gelse de, alfalara bir afrodizyak etkisi yaratır. Kızışmadayken hamile kalma oranları daha da çoktur. Tüm omegalar ince ve zayıflardır. Kadınları ve erkekleri arasında fark yoktur. İstisnasız hepsi çok güzel ve kırılgandırlar.
¤Alfalar ise toplumun zirvesindeki türdür. Toplumun %17'lik kısmı buraya aittir. Tüm alfalar -istisnalar haricinde- kalıplı ve güçlü bireylerdir. Kadınları ve erkekleri uzun boylu ve çekicidirler. Alfalar da omegalar gibi feromon yayarlar. Betalara sadece iyi bir parfüm etkisi yaratsa da, omegalar için bir afrodizyaktır ve onları kızışmaya sokabilirler.¤En yaygın tür olan Betalar ise toplumun %80'ini oluşturur. Eski insan türüyle neredeyse benzerdirler. (Kadın-erkek birlikteliği)
Omega ve alfalar gibi feromonlardan çok fazla etkilenmezler. Onlara sadece güzel bir parfüm etkisi yaratırlar. Bazıları ise hiç etkilenmezler.☆Alfalar eşlerini boyunlarının arkasını ısırarak işaretlerler. Tabi sex yaparkende anın etkisiyle yanlışlıkla işaretleyenlerde yok değil. Ama bu durum binde birden bile daha az gerçekleşmekte.
¤Kısacası anlayacağınız omegaverse de erkekler bile hamile kalmaktadır.
TANITIM
William arkadaşlarıyla birlikte eğlenmek için bir bara gider ve ondan sonrasında ise her şey arap saçına döner.Bakalım Will bu durumdan kurtulup eski, sakin hayatına dönebilecek mi??
Tanıtım son.
(Tanıtımı okudukça sizinde gözleriniz kanıyor mu???😶😶)Bölümler 1 temmuz 2020 de yayımlanmaya başlayacaktır.
Şimdiden iyi okumalar.😙😙😙
💕💕💕💕💕💕
Tabiki de önceki okuduğum kitaplardan aklımda kalanlarla sizi burada bilgilendirmeye çalıştım.
Işte omegaverse böyle bir şey. 😐😐
☆☆☆Buradan homofobik p*clere tekrardan sesleniyorum, bu kitap size uygun değildir. Can sağlığınız için geri tuşuna basın.
Umarım yazdığım, yazacağım bu kısa BL hikayesini beğenirsiniz.😇😇
☆Okumadan öncede burada sizi bir bilgilendireyim. 😊😊
♡+18 sahneler olması çok olası.😅
♡En az +16 sahneler olacak.😅
♡Okumaktan rahatsız olacak arkadaşlar için başına ve sonuna uyarılar bırakacağım. 😁😁
♡Bunların dışında küfür de barındırabilir.😞😞
Hadi sağlıcakla.😙😙😙😙
Kahika
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A X A
RomanceBir feminen alfa daha ne kadar alçalabilir? Bir beta olarak yaşamayı daha ne kadar sürdürebilirdi ki zaten... 💕💕💕💕💕💕💕 Hikayenin GİRİŞ bölümüne gerekli açıklamaları yaptım. Hikayeye geçmeden önce orayı iyice anladığınızdan emin olmanız si...