Maxi
"Jak dlouho se už znáte?" Vyzvídala mamka, když donesla hlavní chod. Dami se podíval na Emily stydlivě se usmál. "Od první třídy." Odpověděl po chvíli, málem mi zaskočil brambor v krku. Začal jsem kašlat a vyprskl všude kolem sebe kusy brambor. Ambar se začala smát, Naty se chytila za hlavu, mamka se taky nenápadně usmívala a brácha na mi začal nadávat. "No tak ovládej se trochu." Odsekl naštvaně. Emily se smála taky a já jsem se strašně styděl. I přes to jsem se začal smát. "A jak to..... že jsi o Emily ještě nemluvil?" Vykoktala mamka mezi smíchem. "Protože to byla holka a na základce jsem se o holky nezajímal. Až teď jsme se znova potkali." Vyprávěl a sledoval svou přítelkyni.
"Jé hele Maxi." Volala na mě Naty od vstupních dveří. V ruce nesla obálku.
"Našli jsme se, seznámili, zamilovali.
A nyní Vám s radostí oznamujeme,
že svou lásku proměníme v manželství
dne 3. července 2025 v 10 hodin"
Stálo na krásném svatebním oznámení. Tak a je to tady Ludmi a Fede se budou brát. Možná mám trochu strach s toho co se stane až Naty potká Camilu. Nebojím se, že by se zase objevil ten pocit, že se jí musím dotknout ale mám strach, že to Naty nezvládne. "Chtěl bych ti jen říct, že ke Camile už nic necítím." Oznámil jsem ji opatrně. Ona stála zády ke mě. Neviděl jsem ji do tváře ale poznal jsem, že se nervózně nadechla. Opatrně jsem ji objal kolem pasu. "Miluju tě a nikdy se na tom nic nezměnilo a nikdy se nic nezmění. Ať už potkám Camilu sebe víckrát miluju jen a pouze tebe." Políbil jsem ji do vlasů. Naty se pořád neotáčela. Chvíli jsme tam jen tak stáli a kolébali se. "Vím ale není to jednoduché. Potřebovala bych se s Cami setkat." Řekla mi úplně v pohodě.Domů nám přichází spousty dopisů od fanoušků, fanynek a dalších. Shodli jsme se na tom úplně se všemi: je potřeba udělat Obrovské Vzpomínkové Turné. S ostatními jsem to pojmenovala zkráceně OVT.
1 nová zpráva od: Leon.
"Kámo mám pár nápadů na OVT. Dej mi vědět až budeš mít čas. Setkáme se."
1 nová zpráva od: Napo
"Braco mi říkal, že máte nějaký plán. Víc nevím. Nemohli by jsme se setkat?"
1 nová zpráva od: Violetta pro další (8)
"Vážení, prosím vás udělejte si čas v Pátek potřebujeme uskutečnit schůzku ohledně OVT."Cítím v kostech, že tohle bude velké. Mnohem větší než dřív. Máme hrubý návrh toho jak by to mělo vypadat: Bude to na způsob vzpomínka na studio On beat. Plánujeme pozvat i Pabla, Angie a Gregoria. Antonia už bohužel ne. Budeme hrát sami sebe. Bude se zpívat, tančit a bude to dokonalé. Dříve to bylo hlavně o našich písničkách. Teď to bude o nás, o tom co jsme prožívali na škole, o tom jak jsem se dostávali na vrchol naší kariéry. Naše radosti i smutky. Ludmila bude zase ta potvora jako dřív, tentokrát už to bude pouze hrát. Andres bude opět hlupák. Myslím, že ten to ani hrát nemusí.
"Naty přišla ti taky zpráva od Violetty." Ptal jsem se. Naty zavrtěla hlavou. "V Pátek máme schůzi o OVT. Budou tam všichni." Snažil jsem se nenápadně naznačit, že tam se s Camilou potkáme ještě dřív než na svatbě. "Aha." Dál už nepokračovala. Mlčela.
ČTEŠ
Naxi aneb jak to bylo dál?
FanfictionPříběh o tom co se stane když se znova setkají poněkud starší ale pořád stejně populární studenti Studia On beat. O tom co se stane když se po deseti letech pořádá další turné On beat. Příběh je psaný s pohledu Naty.