1

14.7K 276 39
                                    

Selamlar

Parmakları içimde hızla hareketlerine devam ederken soluklarım hızlanmıştı ve göz bebeklerimin kaymaması için diretiyordum. Odaya ahenkle saçılan inlemelerimiz, ikimizi de daha da şehvete getirirken sonlara geldiğimi belirten titremeler sonucu keskin bakışları altında gözlerine bakarak eline akıtmıştım. Her ne kadar sevişirken aklımızı kaybetsek de, o bundan nefret ederdi.

Hayır, o benim sevgilim veyahut eşim değildi. O, ismini benimle paylaşmayan, aynı barda 2 ay sonra karşılaştığım ve bedenine dayanamayarak kendimi altına atmamı sağlayan biriydi. İsmi, yaşı, ne işle uğraştığı ikimiz içinde pekte mühim değildi. Sonuçta o benim ihtiyacımı ve bende onun ihtiyacını gideriyordum. Bu sadece bundan ibaretti. Tanışmak namına numarasını dahi almamıştım. Keza o da bana sadece ismimi sormuş, aldığı yanıtı da götünün en ücra köşesiyle umursamıştı.

Daha önce parmaklarına sıvımı akıttığım için sabaha dek beni uyutmamış ve nereden çıkardığını bilmediğim yapay penisle becermişti beni. Becermiş sayılmazdı, içine benimde zevk kokan inlemelerim dahil olunca buna sevişmek deniliyordu.

Alnı saçlarına yapışmış, bir boğayı andıran gözlerle yüzümü incelediğinde sırıttım. Tekrar beni sabaha dek becermesi için yalvarabilirdim. Ancak o tek kelime etmeden üzerimden hışımla kalkmış, tuvalete giderek ellerini 10 küsür dakika boyunca yıkamıştı.

"Hey, obsesif kompulsif bozukluğun mu var senin? Seviştikten sonra nereye gelmemi bekliyordun aptal?"

Kaşlarımı kaldırarak ellerini kurulayan "bilinmeyen" afet-i divaneye sorduğum soruya boş bakışlar atmakla yetinmişti. Yalan söyleyemezdim, o bir tecrübe abidesiydi sevişme konusunda ancak onunla yetinecek değildim. Altına yattığım bir sürü kadın vardı. İçlerinden en oflaz olanı oydu. Ensesine kadar gelen kara saçları, şekilli burnu ve dolgun dudaklarıyla bütünleşen kahverengi gözleri davetkar bir manzara sunuyordu.

Ellerini sildiği havluyu hala çıplak vajinama atarak yavaşça üstünü giymeye başladığında çatık kaşlarla izledim her hareketini.

Bir şey demeden çıkıp gidince omuz silktim. Dediğim gibi, ihtiyaçlarımızı gidermek için görüşüyorduk.

Çok geçmeden bende bar odasından kasıklarımda sızı ile ayrılmış, işe  gitmek üzere yola koyulmuştum.

Yerin, Yanım.|  Mommykink gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin