Selamlar bebeklerim.
Depremden birkaç gün önce yazılmış ve yarıda bırskılmış bölümdü. Değiştirmedim hiçbir şeyi, umarım beğenirsiniz.
Kendinize dikkat edin, sizi seviyorum.
"Ya Eda benim sütyenim nerde?"
Yan odadan bana bilmiyorum diyerek seslenince kaşlarım daha da çatıldı.
"Sana kaç kez söylüyorum sevişirken kıyafetlerimi fırlatma diye!"
"Hazineye daha çabuk ulaşmaya çalışıyorum güzelim."
Göz devirip giysi odasında biraz daha aramaya çalıştım. En son iç çamaşırımı nasıl fırlattıysa pencereden fırlayıp bahçeye düşmüştü. Utanç vericiydi ama o anın etkisiyle bunu görmemiştik bile. Ancak Eda'yı iş yerine gönderirken görebilmiştim. Şimdi de sütyenimi bulamıyordum.
"Ya bebeğim ne taktın sütyene, alırız yenisini. Sugar mommy var karşında."
"Ama o hello kitty desenliydi. Bir daha sevişmiycem seninle. Eline muhtaç kal."
Dolu olan gözlerimi görünce kıkırdayıp kapıya pervazından ayrılıp yanıma adımladı ve kollarını bedenime doladı. Hayır, bu naif hareketiyle kurtulamazdı.
"Regl dönemine mi girdin sen güzelim?"
"Evet, parmaklarına iyi baksan iyi olur."
"1 hafta trip yiyeceğim desene."
Kafamı hışımla göğsünden kaldırıp sinirle serserice sırıtan yüzüne baktım. Boy farkımız olmasa muhakkak şuan kafasına bir tane yapıştırmıştım.
"İnan tribimi zevkle çekebilecek bir sürü kişi var."
Bu sefer sırıtan ben, sinirle bakan o'ydu.
"Yok öyle, bir daha ağzından duymayayım öyle şeyleri."
"Beni mi kıskanıyorsun?"
"Evet. Sen kıskanmıyor musun?"
"Hayır?"
Sorgularcasına yüzüne baktığımda gözünden geçen hayal kırıklığına şahit oldum. Üzgünüm Eda, istediğin aşkı ben sana veremem.
"Neyse, sonra buluruz ben çıkıyorum."
Geçen 1 haftada zibilyonuncu olayı yine yaşadığımızda dejavuya lanet ettim. Her gün bana duygusal olarak yakınlaşıyor, benden kesin bir reddediş aldıktan sonra birkaç saat kendi kabuğuna çekiliyordu. Daha sonra da bir şey olmamış gibi devam ediyor ancak yine şansını deniyordu. Bipolar psikopat.
****
İşe gitmek için evden ayrılalı 3 saat olmuştu.
Rutinlerimi tekrarladım, yemek yedim, kitap okudum, oturdum, sosyal medyada dolandım. Bunalıp telefonu koltuğa bıraktım ve tavanı izlemeye koyuldum. Birkaç ahlaksız fikir aklımda dolanırken Eda'mın ofisine gitmem geldi aklıma. Ofisine gitmek. Ofiste seks. Ve seks.
Hızlıca kalkıp duşa girdim. Siyah bir etek giyip üstüne de beyaz gömleğimi giydim. Siyah kadife kravatı da takıp hafif bir makyaj yaptım bir saate bu makyajın dağılacağını bile bile. Blazer ceketimi alarak evi kilitledim ve kapının önüne bir taksi çağırıp Eda'nın bulunduğu şirketi tarif ettim. Yaklaşık yarım saatlik yolculuk boyunca aklım kirli fikirlerle doldu. Bacaklarımı sürekli birbirine bastırıp yolun bitmesini hevesle bekledim.
Sonunda şirket önünde durunca adama parayı verip üstünü alarak araçtan indim. Zengin bir anneciğim olsa dahi paranın değerini biliyordum. 1 lira 1 liradır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerin, Yanım.| Mommykink gxg
General Fictioni love you unbearably and very, very tenderly. İyi okumalar.