Selamlar
Smut yazamiyorum yaslanmisim asklarim, dirilip sahalara donmeyi planliyorum 🤡
Eski sevgililwrimden ve dogal taslarimdan koekuyorum bismillah😔🧕
"Bak hanım, durumun ciddiyetinde değilsin galiba ama OLAN VAJİNAMA OLUYO NAMUSSUZ!"
Eda yarım saat çalan telefonu yüzünden bekle beni diyerek odadan ayrılmış, beni parmakları için yanıp tutuşan vajinam ile baş başa bırakmıştı.
Şerefsizin eş anlamlısıydı bu kadın.
"LAN KELEPÇEYİ SÖK BARİ MASTÜRBASYON YAPAYIM GAVUR."
O an açılan kapı ile sinirli bir ifade ile Eda'ya baktım. Üzgünüm önemliydi diyerek bana baktı. Bu bakışlarda bir şey vardı. Gel anamı sik çıtım çıkmaz diyesiniz gelebilirdi.
"Çok ayıp, nerede duyulmuş anneciğe gavur denildiği?"
"Nerede görülmüş anneciklerin bebeklerini tatmin etmediği?"
"Annen seni kaç aylıkken doğurdu? Ne bu sabırsızlık?"
"Pardon, afrodizyakın etkisi bitene kadar oturup bi kahve içelim istersen. Ekonomiden küresel ısınmadan falan konuşuruz. Sonra zat-ı keyfin ne zaman isterse o zaman sevişiriz, ha?"
Güldü ve elindeki oyuncakları şifonyere bırakıp geceliğini çıkartarak yatağa doğru gelmeye başladı.
Çüş, yemin ederim turnayı gözünden vurmuştum.
"Çok güzelsin Nil."
"Sağol, boşalırsam mutlu olucam canım. Hızlı olursan hani, işim gücüm var benim de."
Bedenini gizleyen geceliği vücudundan ayrılınca abartısız aç kurt gibi süzdüm kurbanımın bedenini. Tanrı'ya inanmıyordum ama bu kadın için deli gibi ibadet edebilirdim.
"Yuh lan bakma öyle. Sadece birkaç saat sevişmedik."
"Onun acısı fena çıkacak. Sen gelsene hele."
Bir lahlaha attı ve ardından hızla role girdi. Üzerime boylu boyunca uzanarak üstten bana bakmaya başladı. Tapınak mısın nesin be kadın.
(Allah carpsin carpilicam simdi Allahim affet)Elini boynuma doladı ve hafifçe sıktı. Baş parmağı da dudaklarımın üzerinde yerini buldu ve alt dudağımı ezmeye başladı. Yana doğru çekiştiriyor, kendince bir şeyleri deniyordu.
Dayanamayıp öne atıldım ve çarpışan burunlarımızın oluşturduğu sızlamayı umursamadan dudaklarını işgal etmeye devam ettim. Dudakları doyamayacağım türden bir tatlıydı. Aşinasıydım.
Kasıklarıma oturdu ve bir eli boğazımı sıkarken diğer eli kelepçeli ellerimdeydi. Yani, dıştan bakılınca komik durabilirdi ama aşırı tahrik ediciydi. Bileklerimi tutan eli bedenime sürtünerek göğüslerime kadar geldi. Her bir temasında ağzına doğru inlediğimde hareketleri sertleşiyordu. Sağ mememi avucu arasına aldı. Avuçlarından taşmasına o da, ben de bayılıyordum. Birkaç kez avuçladıktan sonra sertleşmiş ucunu parmakları arasında kıstırıp ezdi. Ağzına doğru inlediğimde hızla dilimi bulup emerek nefes nefese çekildi. Bayık gözlerimle onu izlerken derin derin soluması, ısırmamdan dolayı şişmiş dudakları ve alevlenen bakışları boşalmama yeterliydi.
Direkt olarak boynuma yöneldi. En güzel inlemelerimi ona sunarken dudskları altındaki deriyi emiyor, ısırıp çekiştiriyor ve bedenime imzasını bırakıyordu. İmzalarını taşımak gurur vericiydi.
"İnlemelerin öyle güzel ki, gece gündüz becermek istiyorum seni."
"Bak a desen boşalacak haldeyim, bana bunlarla gelme. Imh, lütfen devam.. devam et."
Boynumda onun için yer açıp kelepçeli ellerimi çekiştirdim. Ona dokunmak, saçlarını çekmek istiyordum.
"Anneciğim.. lütfen, ah! yavaş lan."
Kafasını kaldırıp dudaklarını yalayarak sırıttı. Boynumdan bi parça koparırcasına ısırmıştı.
"Anneciğim dediğinde azıyorum."
Dolu gözlerimle ona baktım. Cidden acımıştı.
"Acıttın ama vicdansız. Bırak ya ben mastürbasyon yapar boşalırım. Vampir midir nedir."
Terslenmeme karşılık kelepçelerle uğraşırken çenemden tutup sertçe öptü. Bir eli çenemi tutup kıstırırken diğer eli belimi okşadı, dudaklarımdan sertçe öperek uzaklaştı ve fısıltıyla özür diledi.
"Tamam affettim, hadi devam et."
"Bana emir mi veriyorsun sen?"
"Anneciğim, lütfen devam et.."
Tatmin olmuşçasına gülümsedi. Öpücükleri sırayla boynumdan köprücük kemiğime ve göğsüme geldi. Sağ göğüs ucum dudakları arasında işkenceye uğrarken bir diğeri parmakları arasında işkence çekiyordu. Tatlı bir işkenceydi, ancak canım da yanıyordu. Tek bir dokunuşu için yanıp tutuşan bedenime bu kadarı fazla gelmiş olmalıydı ki, durmadan inliyor ve daha fazlası için yalvarıyordum.
Göğsüme de kendince imzasını atarken kendimi yatağa sürtmeye başladım. Daha fazla dayanacak gibi değildim. Bunu anladığında sağ eli yavaşça belimde gezindi ve oradan kasıklarıma, vajinama doğru yol aldı. Eli vajinama değer değmez güçlü bir inlemeye şahit olmuştu duvarlar.
Bi oncrki bolumleri hatirlamiyprum o yuzden ustu ciplak varsayiyorum, tesekkurler.
Islaklığımı tüm vajinama parmakları ile yayıp klitorisime masaj yapmaya başladı. Kendimi eline iterken uyarırcasına göğüs ucumu ısırdı ve acı dolu bir inleme döküldü dudaklarımdan. İşine beni umursamadan devam etti ve göğsümü usul usul öperken 2 parmağını aniden içime itti. Islaklığım ona yardımcı olmuştu ancak deliğim sızlamıştı. Buna rağmen alışmamı beklemeden parmakları hızla hareket etmeye başladı.
Göğsümü bırakıp parmak hareketlerine devam ederken bu sefer dudaklarımı öpmeye başladı. İnlemelerim yüzünden tam olarak öpüşmesekte, ağzına doğru inlememi sevmiş olmalı ki, milimlik derecede uzaktı dudaklarimız.
Yavaşça sona geldiğimi hissediyordum.
"Ah, ge-geliyprum. Lütfen hızlan."
İnlemekten çıkmayan sesimle zırvaladıklarımı duyduğundan şüpheliydim. Hareketlerine biraz daha hız kattı ve kasılmalarımın arasında, ellerine güçlü bir şekilde boşaldım. Saniyeler süren boşalmamın verdiği rahatlıkla derin bir nefes verip gözlerimi kapatarak soluklandım. Kelepçe sesi geldiğinde gözlerimi açmadan ellerimi çözme sesini dinledim. Ellerimi çözünce ellerim boşluğa düştü. Şahsen kolumu kaldıracak mecalim yoktu.
"Ah, bebeğim aç o gözlerini. Bununla yetineceğimi düşünüyorsan yanılıyorsun. Ödülün yeni başlıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerin, Yanım.| Mommykink gxg
General Fictioni love you unbearably and very, very tenderly. İyi okumalar.