3

9.2K 274 89
                                    

Selamlar.

Iyi okumalar <3

Smut bolumudur. Rshatsiz olacaklar lutfen okumasin.

Yazim yanlisim illa vardir, beni uyarirsaniz sevinirim <33

"Ne saçmalıyorsun gece gece?"

"Eğer daha açık sözlü olmamı istiyorsan, bugünki sevişmemiz bana yetmedi. Tekrarlanmasını istiyorum."

"Siktir git."

Evet, aynen böyle diyerek kasanın yanındaki masada bulunan çantamı ve ceketimi alarak arkamı döndüm. Onu birkaç adım ilerimde görünce ani refleks ile birkaç adım gerileyip sırtımı duvara çarptım. Bedenim yorgundu ve onu tatmin etmek için kendimi daha fazla yormak gibi bir girişimde bulunmayacaktım. Evet arsızdım, evet her dakika sevişecek kabiliyete mevcuttum ancak bugünlük bu kadar yeterliydi. Daha fazla aksiyona şehvete ve yorgunluğa gerek duymuyordum.

"Nil."

Tek kelimesi dahi ürpermeme yetmişti. Bakışları doğrudan irislerime odaklanmıştı. Birkaç adım atarak tabiri caizse dibime girdi. Derin bir nefes alarak sert parfümünü ciğerlerime gönderdim. Kokusu ile bütünleşmiş gibiydi ve bu da ona bir Tanrı edası katıyordu.

Allah'im bunu karakter soyluyo ben degil. Beni biliyosun.

Bir elini film klişelerini aratmayacak derecede başımın yanına koyarak yüzünü bana doğru eğdi. Dolgun dudakları alaylı bir tavıra girmek istercesine yukarı kıvrıldı. Saniye saniye izledim dudağının her hareketini. Nefesimi tutmuş ona bakıyorken az önceki düşüncelerimi tekrardan geçirdim aklımdan. Ben yorgunum mu demiştim? Siktir et yorgunluğu, dudaklarına yapışmamak için yoğun bir güç sarf ediyordum.

Elini belime atıp beni tamamen kendine çektiğinde ona itiraz etmedim. Evet 2 saniyede fikrim değişmişti. Altında zevkten kıvranmak istiyordum.

Eli belimi okşarken duvarda duran elini bacağıma atarak okşamaya başladı. Yüzüne yayılan şeytani gülüş kalbimin ritmini bozarken ona ayak uydurmak yerine ondan gelecek hamleleri bekliyordum.

"Ihm, şu dudakları düşünmek bile beni ıslatıyor. Anneciğini deli ediyorsun bebeğim."

Söylediği cümleler kalbimi tekletirken sadece beni sikip gitmesini istiyordum. Anneciğim olduğunu söyleyen çok olmuştu. İcraat yoktu hiç birinde.

Dudaklarını araladı ve elleri vücudumda dolaşırken kışkırtıcı bir yavaşlıkla yüzüme yaklaştı. Dilini dudaklarım üzerinde gezdirirken ağzımdan zevk dolu bir inleme kaçmıştı. Aynı yavaşlıkla alt dudağımı dudaklarına alarak emerek çekiştirdi ve yüzünü benden uzaklaştırdı.

"Kızarmış yanakların ve hızla inip kalkan göğsün.. anneciğinin seni burada becermesini istemiyorsan karşımdaki muazzam görüntüyü bozmalısın."

Derin bir nefes alıp verdim.

"Anneciğim değilsin, sikip atacaksın fazla abartmamanı öneririm."

Gülümsedi ve az önceki yavaşlığına ve nazikliğine nazaran sertçe dudaklarıma kapandı. Bir eli kalçama doğru yol alırken diğer eli göğsümde oyalanıyordu. Öpüşüne üst dudağını ısırarak son verdiğimde ellerini kalçama koyarak benimde desteğimle kucağına aldı. Kasa masasına beni oturtup hızla mekanın kapısına doğru yürüdü. Zaten üzerinde olan anahtsrla kapıyı kilitleyip ışıkları kapattı. Sadece içerideki odadan sızan loş ışık aydınlatıyordu bizi. Ve bu bile beni zevke getiriyordu.

Karakterlerimi duzgun yerde sevistirememe hastaligim var.

Bacaklarımı aralayarak ona alan verdim. O da hemen bacaklarım arasına girip dudaklarıma kapanmıştı. Dudaklarıma parçalamaya kastı varmış gibi hırsla öpüyordu ve ona karşılık vermekte zorlanıyordum. Sonunda dudaklarımdan nefes nefes ayrıldığında nefes nefese yüzüne baktım. Gözleri loş ışığın etkisiyle adeta parıldıyordu ve böylesine güzel bir kadınla sevişme şansım olduğu için bir kez daha mutluluk duydum.

Yerin, Yanım.|  Mommykink gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin