Selamlar.
İyi okumalar <33
-Tüm bölümü smut yazamazsın.
+ Just, bla bla bla. Şş, this is my book.Bu bölüm +18 smut bölümüdür. Rahatsız olacaklar okumasın. Yazım hatalarımı belirtin lütfen.
Zihnime bir sis bombası atılmıştı. Karşımda duran kadına son söylediğim cümleden sonra elimden tutup beni merdivenlere yönlendirdi. Herhangi bir odaya girerken çoktan ıslanmış, bana dokunması için yanıyordum. Odaya girip kapıyı kilitledikten sonra Eda'yı beklemeden yatağa doğru çekiştirdim. Dudakları alayla kıvrıldı, yarattığı şaheseri keyifle izledi. Bulunduğum durum ve yaptığım rezillikler zerre umurumda değildi. İçimdeki yangını söndürmesini, bana yardımcı olmasını istiyordum sadece.
Sanırım afrodizyakın miktarını biraz fazla koymuştu çünkü en ufak bir temasta bile gelebilecekmiş gibi hissediyordum. Bir defalık sevişme ile geçmeyecek bir yangın vardı içimde ve karşımdaki kadın bunu körüklüyordu. Ona dayanmak çok zordu.
"Anneciğin sana istediğini verecek bebeğim. Ama öncelikle,"
Üzerimdeki büstiyerin üzerinde usulca gezindi parmakları. Alev alev yanıyordum ve beni yakmayı seviyordu. Parmakları büstiyerden taşmış göğüslerimde dolaştı. Sızlandım. Daha fazlasına ihtiyacım vardı.. Daha sert olmalıydı. Bu gece, bedenimi parçalaması gerekiyordu.
"Anneciğinin bebeği olacaksın sadece, bir başkasının kediciği veya sevgilisi olamazsın güzelim. Bedenin.."
Eli boynumu yavaşça sardı ve baş parmağını aralık dudaklarım arasından dudaklarıma sürttü. Gözlerimi kapattım ve cümlesini tamamlayıp üstüne atılmayı bekledim. Dediklerini idrak edecek kadar aklım yerinde değildi, bunu biliyor olmalıydı. Buna rağmen bedenimi kışkırtıcı bir yavaşlıkla okşuyor, kulağıma sıcak nefesini üfleyerek bir şeyler zırvalamaktan kaçınmıyordu.
"Bedenin anneciğinin olacak. Seninle bir sürece gireceğiz, kabul edersen.. sana istediğin kadar zevk veririm küçük kızım. Eğer reddedersen, dildo ve vibratörlerinle başbaşa kalırsın. Anneciğin seninle sevişecek olan herkesle küçük bir anlaşma yapar ve yalnız kalırsın. Bunu istiyor musun küçüğüm?"
Elini belime sarıp kendine çekti. Göğüslerimiz çarpıştı. Titrek nefesim dudaklarının arasına sızdı. Eli, yaramazdı. Kalçamın sağ yanağını sıkıp bacağımı yukarı kaldırdı. Tek kaşını kaldırdı ve bana inanılmaz bir manzara sundu. "Hm?"
"A-ah hayır. D-dokun bana..lütfen."
"Anneciğine rica etmelisin küçük kızım. Bana itaat etmelisin. Sana istediğin zevki verecek tek kişi benim."
Sona doğru ciddi çıkan sesiyle birlikte omuzumda olan eli saçlarıma çıktı ve saçlarımı eline dolayıp çekti. Ağzımdan acı bir inleme kaçarken ona ziyafet olan boynuma küçük bir ısırık bıraktı. Isırdığı yeri yalarken ağlayacak kıvama geldiğimi hissettim. Saçma konuşmasını kesmeli ve parmaklarıyla beni sertçe becermeliydi.
"Lütfen, dokun bana."
Saçımı daha sert çektiğinde bu sefer odada daha güçlü bir acı inleme yankılandı.
"Bana nasıl hitap edeceğini unutuyorsun küçüğüm. Beni sinirlendiriyorsun."
Bacaklarımı sıktım ve kendimi kastım. Ağlamak istiyordum. Zevkten ıslanmış vajinamda parmaklarının dolanmasını istiyordum sadece.
"Annecik.. ıhm lütfen dokun bana."
Saçlarımı bıraktı. Şefkatle az önce o çekmemiş gibi saçlarımı okşadı ve dudaklarıma bir öpücük bıraktı. Bedenimi saran elleri benden uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerin, Yanım.| Mommykink gxg
General Fictioni love you unbearably and very, very tenderly. İyi okumalar.