chapter 21💜

3.3K 283 48
                                    

Sorry, I forgot to add a line...that is why I had to unpublish it...

Now you can enjoy..🤩

NO ONE'S POV:

Shreya: "sollunga.... Aryan naalaya?" She asked with a frown.

Arjun sighed and looked at her.

Shreya: "arjuneyyy....innum en avan mela kovam ungaluku?...adhellam yapovo nadandhadhunu naa than sonene"

Arjun: "ila ma...nee vidu" She pouted looking at him "nee en odi vandha?"

Shreya: "neenga en na koopda koopda nikkama poninga?"

Arjun: "ahnnn....adhu....vandhuu....
enaku kekala...." he lied miserably...

Shreya: "innum better ah try panalam..." She said staring at him..

Arjun: "ma..naa than sollren la...onnum ila"

Shreya: "apo neenga sollamaatinga?!...seri vidunga...yapo thonudho apo sollunga"

Arjun: "seriiiii....kochikadha....Aryan ah paathu than ponen...podhuma..."

Shreya: "avan apdi ungala ena pananu purila....neenga ivvlo tension aaguringa...avan nalla paiyan arjuney.."

Arjun's MV: "ipo naa indha conduct certificate ketena iva kita" 😑

Shreya: "ena aachu?"

Arjun: "adhu enamo therila...takunu konjam tension aaiten" he said shaking his head...

Shreya: "enamooo ponga...onnum purila enaku" she stood up saying it...

He was in the same position kneeling down, in a deep thoughts...

Arjun's MV: "naa en ivvlo tension aaganum?🤔...ava...avaloda frnd kita thana pesura...Adhumatum ilama...Aryan kita ellarum nalla than pesuranga ipo...enala matum en mudila?! 😕🤔 Shreya avan kita pesuradha paathale kovam varudhe..en?...arghhh...."

Shreya took few steps limping and turned back to see arjun in the same position...

Shreya's MV: " ivangaluku ena aachu?" 🤔

Shreya: "seri podhum...aprm ah neenga duet paadalam dream la...ipo kanavu ulagathula irundhu veliya vaanga" She said giggling...

He blinked several times to come out of the thought...that is when he realized Shreya was not sitting in front of him, he stood up and moved towards her thinking...

Arjun's MV: "oru vela idhuthan frnds mela possessive aaguradha?" 🤔 He shook his head ...

Arjun: "ma...adhukulla edhuku ezhundhiricha? Konja neram okara vendiyadhu thana!"

Shreya: "ila arjuney...class ku ponum..romba neram aachu..."

Arjun: "ohoo...madam epdi polam nu plan paninga?" He asked with a raised eyebrow..

Shreya: "ipdiye nadandhu than" She paused and looked at him giving a teasing smile "venumna neenga thookitu poringala?" She asked playfully...

Arjun came near looking at her, her smile turned into a frown. He was about to lift her in bridal style...

Shreya: "ahhhhh" She shouted panicking.."ena panringa?"

Arjun: "neethana ma ketah..."

Shreya: "naa ketah odane thookiruvingala...endha edam nu kuda paakamaatingala....colg la irukom arjuney...yaaradhu paatha ena aaguradhu....naa edho chumma vilayatuku sonnen, neenga ena da na..." She said without breathing, as she can hear her own heart beating faster..

NERUNGAADHEY 💜Where stories live. Discover now