Part 16

1.5K 35 0
                                    

Jacks POV.
Jag springer hem och ser Alex. Det första jag gör är att slå honom hårt med min knytnäve. Han ramlar på golvet och jag springer upp till mitt rum och gråter. Första gången på flera år. Han har tagit min flickvän. Tro mig jag kommer att hämnas. Han kommer glömma den tiden han förstörde allt för mig.

Rose POV.
Nu är det bara skola imorgon och sen är det sommarlov och det är första gången jag går ut sen den dagen. Jag har inte gått till skolan men imorgon ska jag göra det. Jag behöver verkligen få frisk luft. Jag har på mig mina träningskläder. Jag springer och springer. Jag har verkligen glömt bort hur det är att inte ha en pojkvän. Men nu måste jag vänja mig. Jag hatar honom.

Jacks POV
Jag har hittat en tjej på nätet som jag vet att Alex älskar så varför inte. Jag chattar med henne och vi bestämmer en träff ikväll hemma hos henne. När jag går ner i köket ser jag Alex telefon. Jag byter mitt namn till Sandra som tjejen heter och smsat att han ska komma hem till henne ikväll.

Alex POV
Min mobil piper och det är ett sms från en tjej som är min stil. Men ändå en helt vanlig tjej. Det finns ingen tjej som är bättre än Rose. Och hon ska bli min.
Jag går hem till Sandra. Hennes hus är som ett slott. Jag knackar på och en städerska öppnar.
"Var är Sandra?
"Hon är uppe på sitt rum, svarar kvinnan.
Jag går upp till rummet och möts av Sandra och Jack på ett ställe där jag inte hade väntat mig!

Jaap idag får ni två kapitel efter varandra! Kanske blir en till vem vet! Nästa kapitel kommer det bli mycket tårar. Kommentera gärna vad ni tycker. Jag vill så gärna veta vad ni tycker!
Älskar er!
Hörs! Bye!

Bad Boy or Good Girl?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora