Part 21

1.5K 32 6
                                    

Jack kommer närmre och sen börjar han gå mot Alex. Han slår till honom och de båda börjar slåss med varandra jag försöker stoppa dem men det går inte.

"Sluta båda två! Ropar jag när jag har fått nog.
Jag gråter och springer därifrån. Springandes efter mig är Alex som ropar på mig. Han tar tag i min arm.

"Jag vet att du redan vet det här men jag vill ännu en gång säga att jag älskar dig, säger han och håller min hand.

Just nu känner jag mig så ensam och tom inuti och utan att tänka mig för så kramar jag honom. En lång stund.
Han älskar mig iallafall. Efter kramen så ger jag honom en puss på kinden och springer hem. Jag springer direkt in på mitt rum och slänger mig på sängen utan att byta om. En halvtimme senare hör jag Molly komma in i rummet. Jag blundar och låtsas sova. Jag orkar inte att hon ska fråga en massa frågor.

Alex POV
Jag vaknar upp och tittar mig omkring. Var det en dröm att Rose kysste mig på kinden? För säkerhetens skull kollar jag mig i spegeln för att se såren som jag fick när jag och Jack bråkade och som tur så hade jag sår. Eller tur och tur men Rose kysste mig på kinden och det är det bästa jag har varit med om i hela mitt liv. Jag trodde aldrig att det skulle hända. Jag älskar henne verkligen

Jag vill börja med att säga förlåt typ tusen gånger eftersom att jag inte har uppdaterat på ett tag. Jag hoppas att ni förlåter mig. Om jag ska vara ärlig så skulle jag inte skriva ett kapitel idag men sen såg jag att någon kommenterade "Snälla uppdatera snart, en av de bästa böckerna ever❤️❤️.
Jag kände verkligen hur jag fick motivationen till att skriva när jag såg den kommentaren. Så om ni vill att jag ska uppdatera så skulle det var jätte bra om ni kommenterade. Jag vill också säga tack till er andra som kommenterar jätte snälla saker. Jag vet att det inte är så jätte långa kapitel men jag försöker verkligen att skriva så att jag iallafall hinner med ett kapitel. Sen om det blir ett lång eller kort vet jag inte. Idag blev det ett kort kapitel men som sagt bättre än inget eller hur?
Aja nu ska jag inte skriva en hel story.
Men jag hoppas verkligen att ni gillade kapitlet fast än att det var kort. Hörs snart. Love you❤️

Bad Boy or Good Girl?Where stories live. Discover now