När vi är inne i restaurangen kommer en servitris som välkomnar oss in. Han går fram och visar oss ett bord där vi ska sitta. Servitrisen är lång och smal med brunt hår och blåa ögon.
Han ger oss menyerna och när han ska gå blinkar han åt mig. Jag ignorerar honom.
Min telefon piper till. Det är ett sms från mamma. Hon säger att hon ska vara borta på affärsresa i ungefär en vecka och att hon ska resa idag.
Jag säger att det är okej och att jag inte kan komma och säga hejdå eftersom att jag är med en kompis men jag säger hejdå i telefon.
"Mamma ska på affärsresa i en vecka" säger jag.
Jack hinner inte svara förrän en annan servitris kommer och tar emot vår beställning. När hon har tagit emot beställningen går hon till köket.
"Jag går in på toa, säger jag och går upp från bordet. Jag försöker att leta efter toaletterna och snabbt hittar jag damernas toalett. Den är långt ner i hörnet. Jag går dit med mina höga klackar. Jag har fått ont i mina fötter av att gå i de här skorna.
Jag öppnar dörren och där inne finns det flera toaletter. Jag väljer en och går in. Jag tvättar händerna och ska precis öppna dörren för att gå ut när någon drar i min hand. Jag vänder mig om. Det är servitrisen som blinkade åt mig. Han drar in mig mot väggen och lutar sig mot mig.
"Vad vill du mig?" Frågar jag ilsket.
Han svarar inte. Istället försöker han röra mg och jag puttar honom så hårt jag bara kan men han är stark. Han puttar mig tillbaka så att min rygg nuddar väggen och då är våra läppar bara några millimeter ifrån varandra. Jag skulle aldrig göra nåt sånt här mot Jack!
"Sluta!!! Ropar jag.
"Vad vill du mig? Ropar jag igen.
"Jag vill ha dig, säger han.
Jag tar ett djupt andetag och skriker HJÄLP!!! det högsta jag kan.
Jag vaknar upp av att jag ser flera människor omkring mig bland annat Jack.
"Var är jag? frågar jag.
"Du är i toaletten på restaurangen?
"Varför är jag här?
"Du sa till mig att du skulle in på toa och när jag märkte att du dröjde så sa jag till tjejen som jobbar vid baren att gå se om du var där och då ser hon dig liggandes här på golvet. Minns du ingenting? Frågar han mig.
Jag tänker efter.
"Nej"
Jag är verkligen halvvaken. Mitt huvud snurrar och jag orkar inte tänka så jag blundar.
Jacks POV
Jag bär upp Rose till min bil. Jag tar henne hem till mig eftersom att ingen är hemma hos henne. Tur att jag bor hemma själv.
När vi är framme bär jag upp henne till mitt rum och lägger henne på min säng.
Jag går fram till henne och kysser henne på pannan. Hon sover och det ska jag också göra.
Hej!
Förlåt om det här blev ett dåligt kapitel men det är så att jag publicerade Part 5 igår och när jag går in på Wattpad igen och då fanns det bara typ två meningar av Part 5 och då blev jag tvungen att skriva om kapitlet. Jag försökte komma ihåg allt som jag hade skrivit och jag hoppas att det inte händer igen. Sorry<3
Ps: Ni som kanske läste min bok igår kväll kanske kommer att märka några ändringar<3
Förresten är jag jätte glad för 110 reads. Tack så jätte mycket för att ni tar er tid för att läsa min bok<3
// Casandra
BINABASA MO ANG
Bad Boy or Good Girl?
Teen FictionRose är en blyg flicka som ska börja sitt andra år på ett nytt gymnasium. Hon har aldrig varit den populära tjejen men när när hon träffar skolans bad boy Jack förändras allt! Vem skulle tro att Jack skulle bli förälskad i Rose bland alla popu...