6. Bölüm

8 5 0
                                    

Huzur: bir kaç gün sonra yarışmaya benimle katılır mısın?

Telefon elimden düşmesin diye daha sıkı tuttum.

Hayal ya da rüya görme olasılığımı değerlendirdim.

Ayakta hayal gören biri olabilirim ama rüya görecek kadar ilerlemedim.

Nasıl gelmemi bekliyordu ki? Bir sene boyunca tek bir kez bile yüzümü görmemiş biri nasıl şimdi onunla o yarışmaya katılmamı planlıyor?

Siz: ne?

Defalarca yazıp yazıp sildim ve sonunda attığım mesaj da bu.

Harikayım.

Huzur: yanımda olmanı istiyorum. Belki bana uğur getirirsin ;)

Bir şey yazmam gerekiyor değil mi? Peki ben niye parmaklarımı oynatamıyorum.

Elimi deli gibi çarpan resmen kulaklarımda atan kalbime gitti.

İçimde tuhaf bir heyecan ama korku da vardı. Sadece mesajla bir insan böyle hissedebilir mi?

Alt tarafı bir teklif, yüzümü göstermek istemediğimi söyleyip uygun bir dille reddedebilirim.

Siz: Artun ben yapamam.

Huzur: iyi de neden? Bir senedir konuşuyorsun benimle. Ne yüzünü gördüm ne de sesini duydum. Hepsini bırak adını bile bilmeden konuşuyorum. Seni bu zamana kadar tek bir kere bile zorlamadım.

Siz: senin de böylesi işine geliyordu demiştin.

Huzur: evet, öyle dedim ama artık değil.

Huzur: bir defa yanımda olduğunu bilmek istiyorum.

Siz: zaten yanındayım. Her zaman. Sanal arkadaşın olacağım demiştim.

Huzur: niye yazdın o zaman bana, sebebi olduğunu söyledin ama hiç açıklamadın o sebebi. Şimdi duymak istiyorum Huzur. Hemen.

Siz: Artun bu gerçekten sen misin?

Siz: Ne zamandan beri beni böyle şeylere zorlar oldun?

Huzur: sen artık hayatımda sanaldan başka şekilde yer edindiğinden beri.

Gözlerim inanmazlıkla açıldı.

O böyle değildi, beni umursamazdı, umurunda dahi olmadım bu zamana kadar. Hep dediği gibi sadece içini döktüğü sanal bir arkadaşıydım onun.

Arkadaş olarak gördüğünü bile düşünmezdim bir yerde.

Ben alıştım, defalarca ona uzaktan bakmaya, sesini uzaktan duymaya, o fark etmeden onu izlemeye.

İçtiği sigara olmak isteyecek kadar çaresiz olduğum zamanlar bile oldu. Yanında olmak istediğim, o yalnız otururken yanına gidebilmeyi, onunla gülmeyi, onun da benim gözlerimin içine bakmasını, bir bahane bulup yanında bitmeyi çok isterdim.

Tüm bunlar her ne kadar olmayacak duaya amin demekse de yine de vaz geçmeyip bu yolu denedim ve bir şekilde belki de o anki şansımdan başarılı oldum.

Şimdi beni umursamayan biri neden beni tanımak istiyor?

Siz: eğer oraya gelirsem sanal olmaktan çıkacağım.

Huzur: belki de ben artık sanal olmanı istemiyorumdur?

Siz: neyi zorluyorsun Artun? Neden birden beni tanımak ister olsun?

karanlık GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin