8. Bölüm

7 2 0
                                    

Artık o büyük gün geldi. Kaç gündür Artun'a tek bir şey yazmadım. Yazmaya o büyük itiraftan sonra cesaretim kalmadı. Gözlerimi kapattığımda hep gözümün önüne gelen yüzü yetti bana bu kez. Okulda zaten yeterince görüyordum onu.

Tuhaf bir şekilde Artun eskisi kadar devamsızlık yapmıyordu. Belki de yok günleri artık sınıra dayandığı içindir. 

Yatağa kafamı koyduğumdan beri 3 saat geçti ve şu an saat 01.00.

Heyecandan uyuyamıyorum. Bu gün yarış günü. Ne giyineceğimi çoktan belirleyip dolabımın kapağının tutmacına astım.

Heyecan gözümdeki uykuyu alıp tamamen götürdüğünden sadece yatağın içinde dönüp duruyorum.

Ona mesaj atmak istiyorum ama yaptığım itiraf elimin telefona gitmesini engelliyor.

Ona kullandığım hattım farklı bu yüzden o hattı kullanmamak için kendime engel oluyorum.

Bir deli cesaretiyle ona kullandığım sime geçtim ve ondan gelen mesajlarla kocaman açılan gözlerim bir oldu.

Artun kişisinden 175 mesaj...

Artun kişisinden 5 cevapsız çağrı.

En son bu gün attıklarına girdim.

Huzur: kaç gündür mesajımın iletilmemesi beni deli etmeye başladı artık Huzur.

Huzur: yarın büyük gün ama ben sana ulaşamıyorum bile.

Huzur: aramalarım sürekli geri çevriliyor.

Huzur: umarım bir şeyin yoktur Huzur.

Mesajlar böyle devam ediyordu.

Tam ben yazacakken isminin altında "yazıyor..." yazısı belirince kalbime indi resmen.

Huzur: sonunda gördün mesajları.

Siz: üzgünüm.

Siz: sadece ne yazacağımı bilemedim.

Huzur: sebebi birbirimize yaptığımız itiraflar mı?

Bunu sormak için deli gibi düşündüm. İçim içimi yedi. Doğru mu yapıyorum yanlış mı bilmiyorum erken ya da geç artık beni ilgilendirmiyor bu bir bitiş noktası. Benim için bir çıkış kapısı.

Bir senedir. Tamı tamına bir senedir ben bu aşkı kalbimde taşıyorum. İçimdeki duygu ne bir gram azalıyor ne de artmasına engel olabiliyorum.

Her defasında acıyan kalbim yine onu sevecek kadar aptalsa beni tanımıyorken soracağım bu soru da o kadar mantıklı. Kim olduğumu bilmiyorken bunu sormam çok daha iyi.

Beni merak etmesi farklı ama bunun anlamı var mı onu bilmek istiyorum.

Siz: Artun

Huzur: efendim

Siz: bunun... Bu şeyin anlamı ne?

Huzur: neyin?

Siz: senin yanında olmamı istemen, beni merak etmen... yanlış anlama bir şeyler istediğimden değil ama nedeni ne Artun?

Siz: tamam sen bana hep ben senin kafanı dağıttığım için konuştuğunu söylüyorsun ama bu kadarı ikimizi de aşar.

Huzur: sana bir şey söyleyeyim o zaman.

Huzur: Bu gün olacaklar her şeyi belirleyecek Huzur. Bu zamana kadar sana söylediklerim hep haklıydı ama ikimize de cevap lazım.

Huzur: ben o cevabı kendimden alayım ve doğru zamanda da sana vereyim.

karanlık GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin