24.09

105 10 0
                                    


24.09/ 11.34

jm: Memlekete geldim.

- Geçen sonbahara göre biraz sıcak bir hava var.

- Ama Jeno...

- O kadar güzel ki..

- Şehirde kala kala bu güzelliği unutmuşum

- Saat daha çok erken ama annem için bütün hazırlıkları yaptım. Sevdiği her şeyi teker teker güzelce toparladım. Akşama doğru da pişirip hazır hale getireceğim.

- Annene de gittim.

- Rengarenk zambaklar buldum ona da. Umarım çok beğenir.

- Her şeyi hazırladığım için anmaya kadar biraz memlekette dolaşacağım.

- Çocukluğumuzun, ergenliğimizin geçtiği yerleri teker teker bıkmadan gezeceğim.

- Özellikle sadece bize ait olan o göl kenarı...

- Bisikletten düşüp ayağımı kırmıştım. Beni kucağına alıp o göl kenarına taşımıştın. O yoldan araba geçene kadar saatlerce beklemiştik.

- Canım yanıyor diye eğlendirmiştin beni. Bacağımdaki bütün ağrıyı unutturmuştun.

- İlk orada fark etmiştim sana olan güzel hislerimin isminin aşk olduğunu.

- 12 yaşındaydık. Aşkı kurcalamak için mantıklı bir yaş değildi belki de.

- Yine de dört sene bekledim seni. Dudaklarından çıkacak o karşılıklı sevgiyi eminmiş gibi beklemiştim.

- Lisenin kütüphanesindeydik. 16 yaşındaydık.

- Bir kız benden hoşlanıyordu ve bunu düşüneceğimi söylediğimde iki gün benimle konuşmamıştın.

- Kütüphanede seni bulduğumda gönüllü iş yapıyordun.

- Hahaha

- O kadar inatçıydın ki ben sana açıklamasam sonsuza kadar açıklamayacağına emindim ya

- Ama o gün açıldık birbirimize.

- İlk o gün öptük birbirimizi.

- O kadar güzel öpmüştün ki beni

- Hiç bitmeyecek sanmıştım...

- Sanırım okula da uğrayacağım buradayken.

- Bütün çarşının altını üstünü getirdim. Her şey hala eskiden olduğu gibi. Tanıdığımız herkes burada.

- İşim olmasaydı bir süre daha burda kalmak isterdim.

- Belki istifa edip yurtdışına yaptığım başvuru kabul edilene kadar burada kalmalıyım.

- İkimiz için de en iyisi budur belki.

- Biraz eve bakacağım. Tamir edilecek çok yeri var.

- Şehire dönerken yanımda birkaç şey getireceğim.

- Sana vermem gereken şeyler var. Mark'tan hediye olarak vermesini isteyeceğim.

- Hatırlamaya da bilirsin ama ben hatırlamanı çok isterim.

- Bencillik yapıyorum belki ama...

- Benimle ilgili hiçbir şeyi unutmanı istemiyorum Jeno

- Kalbinin en derinliklerinde kalsın ama yine de orda olsun hep.

- Seni çok özlüyorum

- En çok bugün...

- Belki yarın daha çok özlerim

- Ve bu özleme hissi iğrenç bir şey

- Her neyse

- Seni seviyorum

- Seni çok seviyorum.

us | nomin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin