1.10

100 12 1
                                    


1.10/ akşam 5.30

jeno: Jaemin?

-Görüldü-

jeno: Neden cevap vermiyorsun?

jm: Söyleyecek hiçbir şeyim kalmadı Jeno. Sen benim yerime konuştun ve bitirdin her şeyi.

- Ve gitmeye karar verdin.

- Bundan sonra mesaj atıp beni merak ederek canımı daha çok yakmaya mı çalışıyorsun?

- Endişelenme. Bundan kötüsü olamaz.

jeno: Eşyalarını alacak mısın?

jm: Tanrım...

- Hayır.

- İstediğini yap.

jeno: Suçlu benmişim gibi davranıyorsun. Neler yaptığını unutuyorsun.

jm: Evet Jeno. Öyle davranıyorum. Her ne kadar delicesine şeyler yaptıysam da senin için yaptım. Kendimi kontrol edemememin sebebi sendin tamam mı?

- Aptal ve sapık biri olsaydım şuanda da seni elde etmek için her türlü sapkınlıklara kalkışırdım değil mi? Daha çok insan döverdim. Ama yapmıyorum. Çünkü öyle biri değilim Jeno. Sadece sana zarar verildiğinde canım yandı benim. Sadece sana zarar verdiklerinde saldırgan oldum.

- Ve beni suçladığında kendimi kaybedip sana karşı da saldırganlaştım.

- Ama beni neden suçladın?

- Neden yanımda olmadın?

- Bunların lafını dahi açmadın bana. Sana güveniyorum Jaemin demedin.

- Sen benim sevgilimden öte çocukluk arkadaşımdın.

- Canını çok yaktığımı biliyorum.

- Ama benden uzak durmak isterken lütfen konuşma benimle.

- Canım çok acıyor. Seni özlemek zaten zorken bununla uğraşmak istemiyorum.

- Lütfen git artık!

-jm çevrimdışı-

jeno: Özür dilerim.

- Ben... sadece kendimi alıştırmakta zorlanıyorum.

- Seni merak etmemek ya da nerde nasıl olduğunu bilmeden yaşamak çok garip.

- Ama haklısın.

- Ben de seni kırdım.

- Belki de asıl konu budur.

- İçimizde büyüttüğümüz sevgi artık beraber olmamız için yetmiyordur belki de.

- Gün gelecek geri döneceğim kollarına Jaemin. Bunu sen de biliyorsun. Çünkü orda olmayı çok özledim. Gittiğim gün özledim. Yaptığın her şeye rağmen.

- Ve biliyorum. Yaptığın her şeyi olmasa da bir kısmını anlayabiliyorum.

- Ama bu doğru olacak mı? Birbirimize güvenebilecek miyiz?

- Birbirimize hakim olamayıp kavuştuğumuz ilk gecenin tutkusuna kapılıp her şeyin güzel olacağını düşüneceğiz.

- Peki olacak mı Jaemin? Olacağını düşünüyor musun?

us | nomin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin