Facts

450 35 27
                                    

1- Bishamon küçüklüğünde olan şeyleri neredeyse hiç hatırlamaz çünkü ailesi yüzünden bir çok kez travma geçirdi.

2- Her ne kadar seride değinmesem de genelde ayna karşısına geçip kendiyle kavga ediyor. Kavgada gülüp eğlendiği günler kendine kızıyor çünkü bunun yanlış olduğunun farkında olan bir kısmı da var bunu seven bir kısmı da.

2.1- Ayrıca Baji öldükten sonra sürekli kendini bundan sorumlu tuttu ve kısa bir zamanda çok fazla kilo kaybetti ve ciddi anlamda çöktü. Bu süre zarfında da iyi olanı yapamadığı için kendine zarar vermeye devam etti.

3- Bir keresinde Bishamon, Baji'ye haber vermeden annesini ziyaret etmiştir ve annesi (Baji'nin annesi) ona bir hırka vermiştir. Bishamon her gün o hırkayı giyiyor ve Baji'ye asla haber vermediler.

4- Yazamadığım bir gelecekte Bishamon üniversitede barmen olarak çalışıyordu ve Baji her gün motoru ile onu almaya gidiyordu. Daha sonra Bisha ingilizce öğretmeni oldu ve Baji ile aynı evde biri siyah, biri de sarı bir kedi ile yaşamaya başladılar.

5- Toman'a ihanet ettiklerinde Bishamon'un doğum günüydü. Baji öldüğünde ise doğum gününe üç gün vardı ve Baji'nin annesi ile Bishamon sürpriz bir parti planlıyorlardı.

6- Bishamon, Baji'nin annesine ölüm haberini verememiş, yazdığı mektupta bunu Chifuyu'dan istemiştir. O gün boyunca da stresten kustu.

7- Bishamon, Baji'nin eşyalarını toplarken annesine yardım etmiş ve beraber çektikleri fotoğrafları almıştır. Islahevinde bile onlara bakıyordu.

8- Baji öldükten sonra bir daha müzik odasına gitmedi. Ebisu'nun ölüm haberini alınca da parkların yanından geçemez oldu.

9- Bishamon, Ran'ı Baji'ye benzettiği için asla ondan nefret edemedi.

10- Bishamon, babasını kendi elleri ile boğarak öldürdü. Evraklarda yazılı olanlar bir şirkete ait planlardı ve o da, Koko'yu kullanarak şirketi yeniden kurdu.

11- Hangi gelecek olursa olsun (İngilizce öğretmenliği hariç) Bishamon, Koko'yu gizliden gizliye her zaman kullanıyor. Koko'nun ona ses çıkarmamasının sebebi Akane'den güzel oluşu.

12- Bishamon'un saçlarını sarı yapmasının nedeni yoldan geçerken şans eseri Inupi'yi görmesi. Güzelliği öylesine hoşuna gitti ki, saçını onun saçları ile aynı yapmak istedi.

13- Bishamon güzelliğe takıntılı. Müzik, sanat, edebiyat gibi bir sürü güzel sanata oldukça takıntılı bir yapıda. Bedeni heykellere benzemediğinde kendine zarar veriyor ve Baji'yi bir sanat eseri gibi görüyor.

14- Bishamon, Emma'yı ilk gördüğünde ona aşık olmuştu. Ama onunla konuşamayacağını anladığında aşkı yavaşça söndü ve her zaman yanında olan Baji'ye yöneldi.

15- Ne olursa olsun Takemichi'den asla haz etmez. Onunla ilgili sevdiği tek şey Kisaki ve Hanma hakkında yaptıkları.

16- Mitsuya Bishamon'u kız kardeşi gibi görüyor. Bu yüzden ondan etek istediğinde Mikey'i bir şekilde ikna etti. Kız kardeşinin de onun gibi güçlü olmasını istiyor. Ayrıca aralarında kimsenin anlayamacağı bir bağ olduğunu düşünüyor çünkü benzer şartlarda yetiştiler.

17- Mikey de Bishamon'u kız kardeşi gibi gördüğünden etek fikrinde Mitsuya ile az kalsın kavga edecekti ama ikna oldu.

18- Mikey aslında Bishamon'a neler olduğunu her saniye fark edebiliyor. Sürekli içe kapanıklığını, geçmişi hakkında konuşmamasını ve günden güne yüzünden gülümsemesinin silindiğini farketmişti. Ama elinden bir şey gelmedi.

Angels Like You // Baji X OCHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin