Bi müddet daha oturduk Rana hanım ve Reha bey ile birlikte birbirimizi daha fazla tanımaya çalışıyorduk.
-Hayir efendim benim birde kız kardeşim var Alin.
-Büyüklerimizden babannem var dedem sizlere ömür.Sencer her merak edileni kısaca anlatıyordu. Zaman nasıl geçti ne ara gece yarısı olmuştu muhabbetin ilerleyen saatlerinde anlaşılmıştı.
Kumsal muhabbete arada giriyor Sencer e bazı konularda yardımcı oluyordu .Okadar zamandır edilen sohbetin ardından hala söyleyemislerdi daha doğrusu kumsal in cesareti olmadığı için Sencer e de söyletmemişti .
Sencer içten içe üzülüyordu. Artık zamanı gelmişti ona göre ama kumsal in söyletmemesi iyicene aklına soru işaretleri bırakıyordu.
-Eğer izniniz olur sa sizde sabah erken kalkacaksınız ben daha fazla sizi bekletmeyeyim .Size hayırlı geceler diyerek oturduğu yerden kalkıp ona gösterilen odaya gecti.
Üzgündü eşofmanini giyinip yatağa uzandı ama bir türlü uyuyamiyordu .Sabah koşu için telefonunun alarmını 5:45e kurdu .
Kumsal da yatmaya odasına gidince salonda kalan ebeveynler de yatmak için odalarına çekilmişlerdiRana ve Reha ARGIN çiftinden;
Hanım ben bu çocuğu beğendim efendi kibar çalışkan görünüyor . Ben de öyle gördüm diyerek Reha bey i tasdikledi rana hanım. Iyi de acaba bizim kız neden getirdi ciddi mi düşünüyorlar ben onu hala anlayamadım.
Rana ciğim açıkçası soramadık ama benim gördüğüm şeyi sende mutlaka görmüşsündür. Kumsal in boğazına yemek kaçtığında sencer in bizden evvel kalkması güzelim demesi de dikkatimden kaçmadı.
Ya kızımızın Reha ciğim. Kızımız da nasıl güzel bakıyordu hayran hayran sencer e görmedin mi .
Dur bakalım kıvranıyorlar var bisey bunların arasında da bir türlü söyleyemiyorler sanki ,hadi hayırlısı.
Günün yoğunluğuyla herkez odasına çekilmişti. Kumsal kendi evi kendi odası olmasına rağmen yatamıyordu uyuamıyordu bir türlü. Sürekli bi sağa bir sola dönüp duruyordu .
Sencerin kırgın olduğunu anlamıştı ona çok üzülüyordu. Acaba kendisi ağırdan almakla yaniliyormuydu bir türlü anlayamıyordu.
Uyuyamiyordu cunki alışmıştı sencer e onun sıcaklığına onun kokusuna. Yataktan doğrulup sencer in kaldığı odaya gitti kapıyı çalmadan odaya daldı.
Sencer farketmişti odanın kapısının açıldığını anlamıştı Kumsal in geldiğini.Cunki biliyordu Kumsal alışmıştı onunla uyumaya hemen uyuyormuş gibi yaptı.
Kumsal seslendi Sencer e
-sencer uyuyor musun?
Sencer yanına yatabilir miyim ?
Sencerden ses çıkmamıştı yorganı yavaşça kaldırıp içine girdi ve sarıldı hasretini çektiği kocasına . Arkasinda olduğu için ensesine yaklaşıp kafasını sokup kokladı kocasını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEO MODEL AŞKINA
RomanceYolları kesişen ve aşklarını arkadaşlık zannettikleri ama öyle olmadığını sonradan anlayan Yağız Sencer ÇINAROĞLU ve KUMSAL Gözde ARGIN in hikayesi . Güzel alımlı vede bi okadar da dogru yaşamaya çalışan kriterleri belirli olan oyuncu manken...