Havaalanından inmiş kalacağımız otele gelmiştik.
Burası bir ada
BALİ
Çok yorucu bir yolculuktu. Hemen dinlenmeye ihtiyacımız vardı.Hem düğün öncesi telâş hem düğünde telaş yolculuk derken bir haftada resmen tükenmek üzereydik.
Bu tatil bize iyi gelecekti .yerleşmeyi şimdilik bir kenara bırakıp hemen yatma taraftarıydık.
Sabahına dinç bir şekilde kalkmış gezilecek yerleri bir bir gezmiş tatilimizi bir hafta doyasıya yaşamıştık. Artik istanbul a dönüş vaktiydi ve de 2.düğün için hazırlanma zamanıydı .
&&&
Istanbul a gelmemizin 3.günü burada da eş dost akrabalarımızla yapılan düğünün ardından herşey artık seyrine göre akmaya başlamıştı.
Sencer le birlikte aldığımız karar 'la simdilik benim evde kalmayi uygun görmüştük .
Henüz işe başlamamis oldugumuzdan kendimiz icin ev bakmis ve beğendiğimiz evi secip hazirlamaya başladık .
Eşyalar tasinmalar derken ancak yerleşip düzenimizi kurabilmiştik.
Evimizin bahçeli olmasını istedik cunki bizim bir kedi bir köpeğimiz vardı onların da rahatlığını düşünmeliydik.
Ayrıca herkezin geldiklerinde rahatlıkla kalabilecekleri bir odaları olsun istedik .Cunki biz kocaman bir aileydik her nekadar evimizde Sencer le birlikte kalmış olsak ta .
Güzelim sen yarın artık ise başlıyorsun dimi ?
Ah evet hayatım başlayayım artık gerçekten çok özledim , işimi çok seviyorum cunki .Sana dediğim gibi yine söylüyorum farklı bir pozisyon versek nasıl olur
Sencer teşekkür ederim ama gerçekten ben kendi işimi yapmak istiyorum .istanbul a gelmek istememin sebebi de zaten buydu .Pekala hadi kahvaltımızı yapalım bak bakalım beğenecekmisin bak bu yaptığım farklı bir omlet ona göre.
Yani beni denek olarak kullanıyorsun öylemi
Yaa yok dedi gülerek sencer aşk olsun güzelim öyle demek istemedim
Tamam canım yaa şaka yapmistimEğlenceli bir kahvaltının ardından işe geçmiştik. İlk is gününde adapte olmak baya güçtü ama yinede işimi seviyordum .
Arada sencer le birlikte görüşüyor birbirimizden haberdar oluyorduk .Çekimler için biraz ara vermiştik ki sencer i görmemle hızla yanına gittim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEO MODEL AŞKINA
RomanceYolları kesişen ve aşklarını arkadaşlık zannettikleri ama öyle olmadığını sonradan anlayan Yağız Sencer ÇINAROĞLU ve KUMSAL Gözde ARGIN in hikayesi . Güzel alımlı vede bi okadar da dogru yaşamaya çalışan kriterleri belirli olan oyuncu manken...