×××
Medya: "BAŞ ŞÜPHELİLER" bölümünden bir kesit. Bölümün sonundaki fragmana göz atmayı unutmayın. İpuçlarını takip edin! Bölüme başlamadan önce ekrana tıklayın ve sol altta çıkan "⭐" tıklayın. Oy verirseniz çok mutlu oluruz ve yazma motivasyonumuz artmış olur. Keyifli okumalar.
×××"Kanıtlardır en önemlisi. Kanıtlara ulaşılmadan varsayımlar bir hiçtir."
Jack, Bella, Rose ve Alex birbirlerine şaşkın ve cevap arayan gözlerle bakarlarken dedektif Orwell "Siz en iyisi, biraz düşünün çocuklar. Fakat şunu unutmayın ki bu cinayeti çözmesi için zeki gençlere ihtiyacımız var. Sizin gibi dedektiflere ihtiyacımız var. Tanrı korusun ki bu katil bize zarar verebilir! Bunun olmasını istemeyiz öyle değil mi?" dedi. Ardından masadan kalkarak başka bir odaya gitti ve gençleri yalnız bıraktı.
Bella yaşlı dedektifin ve gittiğinden emin olmak için ayağa kalkarak boş koridora göz gezdirdi. Bakışlarını gruba çevirerek "Gitmiş." dedi. Ardından beyaz ahşap kapıyı sessizce kapattı ve diğerlerinin yanına geldi. Söze Jack başladı ve "Ben dedektiflik konusuna sıcak bakıyorum. Peki ya siz?" dedi. Rose başını aşağı yukarı sallayarak onayladı ve "Ben de sıcak bakıyorum fakat böylesine tehlikeli bir katilin peşine düşecek olmamız fikri açıkcası tüylerimi ürperiyor." dedi. Bella, Rose'u onaylayarak "Kesinlikle! Böylesine küçük bir kasabada psikopat bir katilin aramızda dolaştığını düşününce korkmamak elde değil." dedi.
Alex her zamanki gibi sessizliğini koruyordu fakat düşünceleri arasındaki seslerin sessiz olduğu söylenemezdi. Jack, Alex'e seslendiğinde Alex düşüncelerinden sıyrılarak bakışlarını ahşap masadan çekti ve ondan cevap bekler şekilde bekleyen gruba çevirdi. Ardından hafifçe doğruldu ve "Söylediğiniz her şeye katılıyorum. Her ne kadar zorlu bir görev de olsa bunu yapabiliriz. Düşünün; kasabadaki en zeki ve genç kişiler biziz. Bu tehlikeli katili yakalamak için en doğru kişileriz. Bir katilin yakalanmasına yetecek tüm argümanlara sahibiz; zeka, hırs, mantık, akıl ve dakiklik. Bu katili yakalamamamız için hiç bir neden yok!" dedi küstahça. Ardından arkasına yaslandı ve ellerini tekrar ceplerine soktu.
Bella ve Rose birbirlerine baktılar ardından Rose "Haklısın. Ne de olsa zekanın çözemeyeceği hiç bir şey yoktur." dedi. Bella ise "Bu doğru! Hey zaten şu dedektiflere baksanıza, ne kadar da yaşlanmış ve güçten düşmüşler. Onların da dediği gibi; paslanmışlar, onlara yeni demirler lazım. Tıpkı bizim gibi!" dedi. Jack ise söze girerek "Haklısınız. Size katılıyorum. Hadi dostum şu işi bitirelim ve şu cinayeti çözelim!" dedi. Hepsi birbirine, yüzlerinde oluşan sahici bir gülüş eşliğinde, ellerini masada birleştirdiler ve hep bir ağızdan "Bitirelim şu işi!" dediler.
...
Aradan geçen bir kaç saatin ardından dedektif Orwell'ın yardımı ile artık Jack, Bella, Rose ve Alex'in kendilerine ait birer dedektif kimlikleri olmuştu. Ve suç dosyaları birer birer aralanmış şüpheli listeleri oluşturulmaya başlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇ KASABASI
Mistero / ThrillerBiraz dedektifçilik oynamaya var mısın? 🔎 ××× Bir kasaba... Onlarca cinayet... Ve tek bir katil... Rode Kasabasında bir ay içerisinde tam on bir adet cinayet işlenmişti. Üstelik tüm cinayetlerin tek bir ortak noktası vardı. Katil öldürdüğü tüm k...