Bab 10

309 80 2
                                    

"Dah siap belum Syaza!."Jerit Medina dari bawah.

"Dah siap dah!."Jerit Syaza pula yang sedang menuruni tangga.

"Nadia pula mana? Takkan tak bangun lagi."Tanya Medina.

"Mana la aku tau.Pergi la panggil dia."Jawab Syaza yang sibuk membetulkan rambutnya.

"Ishh.Aku malas la nak naik atas.Pergi la panggil."

"Medina oii.Guna la otak kau tu.Kau boleh jerit macam kau panggil aku tadi kan.Apa la bengong sangat kau ni.Ya Allah.Allah dah bagi otak tak nak guna.Ish ish ish."Bebel Syaza.

Medina terdiam sambil memandang Syaza dengan pandangan yang tidak percaya.Syaza yang perasan dirinya seperti diperhati segera menoleh ke tepi.

"Kau dah kenapa? Pandang aku macam nak makan aku.Tahu la aku cantik."Syaza memuji dirinya sendiri.

"Erkk.Jangan perasan ok."Medina membuat muka meluatnya.

"Dah tu,kenapa kau pandang aku macam tu?"Tanya Syaza yang masih lagi membetulkan rambutnya.

"Ni first time kau membebel."Medina menjawab pertanyaan Syaza.

"Ouhh tu je ke.Wait wait.Medina!."Jerit Syaza tiba-tiba.

"Kau kenapa jerit bodo."Medina menutup kedua-dua belah telinganya.

"Nadia tak turun lagii."

"Ou-.Eh haah laaa!!!."Jerit Medina pula.Lagi kuat dia mejerit.

"Bising la gila."Syaza memandang Medina tajam.

"Ehehehe"

"Cepat la panggil."Gesa Syaza.

"Yelah kejap.Nad-"Baru sahaja Medina ingin menjerit memanggil Nadia,terlihat dia sedang menuruni tangga bersama begnya.

"Hah panjang umur.Baru nak jerit panggil kau."Kata Medina.

"Weyhh kau bawak beg galas je? Seriously Nadia?"Tanya Syaza.

"Nak pergi pantai je pun.Bukan nak pergi tidur kat sana kan."Jawab Nadia.

"Kita memang tidur kat sana pun.Maksud aku kita menginap kat hotel."Selamba Medina berkata.

"Ouh."Nadia menganggukkan kepalanya.

"Tunggu apa lagi.Pergi la tukar beg."Kata Syaza.

"Tak payah.Baju aku semua ada dalam beg ni."

"Wey.Kita menginap kat sana 3 hari tau.Bukan sehari.Beg kau yang kecil ni,ada apa je dalam dia."Kata Medina lalu matanya memandang beg galas berwarna hitam milik Nadia.

"Kata Medina lalu matanya memandang beg galas berwarna hitam milik Nadia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Beg hitam Nadia

Simple je beg Nadia kan.Dia ni memang suka yang simple simple je.And semua barang dia kebanyakannya warna hitam.

The Dark Side Of Tengku Nadia Nurasya [HIATUS]Where stories live. Discover now