#4

780 52 7
                                    

Prohodily se mi kapitoly takže by asi nebylo od věci si přečíst prvně třetí pokud to čtete xD

POV. Sapnap

Jsou 4hodiny odpoledne, za dvě hodiny se máme sejít na discord z klukama. Vytáhl jsem si mobil a podíval se na twitr. Všiml jsem si že Karl mě označil na twitu kde na sobě měl mikynu z Dreamova merche a Georgovi brýle. Na té fotce vypadal že má radost, celkově vypadal jinak než v posledních dnech. Udělalo mi radost že Karl konečně vypadá v pohodě. Ještě chvíli jsem se koukal na tu fotku,vyrušilo mě až klepání na dveře. Podíval jsem se směrem ke dveří ''dále'' dveře se otevřeli a stál v nich Dream z krabicí. ''co potřebuješ'' zeptal jsem se Dreama, on se na mě jen usmál a podal mi krabici. ''dej na Twitter stejnou fotku jako Karl'' řekl mi Dream. Na to sem jen přikývl a on za sebou zavřel dveře. Otevřel jsem krabici, na hoře byly dvě obálky. Na jedné bylo napsáno neotvírat, tak jsem ji položil na stůl a vzal jsem si tu drou obálku. Otevřel jsem jí a byl v ní dopis. Dopis: Ahoj Nicku. Asi ti došlo od koho ta krabice je, ale stejně ti to sem napíšeme. Takže je od Dreama a George. Tu druhou obálku klidně vyhoď, je prázdná. Jo byly jseme líní psát to dvakrát, takže ti to před streamem přečte Karl. Týká se toho co vám z Georgem chceme říct. V krabici máš ještě překvapení. Máme tě rádi <33. Vzal jsem do ruky druhou obálku a otevřel ji, chtěl jsem se ujistit jestli je doopravdy prázdná. Nečekaně byla prázdná. Vyhodil jsem ji do koše a šel jsem se věnovat zbytku balíku. Byla tam zelená mikyna z Dreamovím úsměvem a Georgovi brýle. Mikynu jsem si dal na sebe a brýle jsem si dal jako čelenku. Šel jsem k zrcadlu a vyfotil stejnou fotku jako Karl. Napsal jsem k ní už se těším na večer, označil jsem tam Karla, George a Dreama, dal jsem zdílet a chvíli jsem koukal na reakce lidí co sleduju cokoliv udělám. Ještě chvíli jsem projížděl Twitter, vyskočilo mi oznámení že Karl zdílel moji fotku nad tím jsem se jen pousmál vypnul jsem mobil a šel jsem si pustit seriál. Když jsem dokoukal díl tak bylo 17:45, což znamená že se máme za chvíli sejít na discordu, rozhodl jsem se že dneska dám stream z kamerou. Podíval jsem se za sebe odcházel jsem oblečení mimo záběr. Připojil jsem se na discord. Po chvíli se připojil Karl, hned po něm Dream a na George jsme museli 10minut čekat. Když se konečně připojil tak Dream začal ''takže oba dva jste dostali balík a dva dopisi'' já sem se usmál a řekl jsem ''dostali, ale jeden sem měl prázdnej'' ''to je pravda'' řekl George ''takže ti to bude muset Karl přečíst na hlas'' doplnil ho Dream. ''no dobře, jen vás upozorňuji že jsem dlouho nečetl na hlas'' řekl Karl ''to je jedno, hlavně že to Nick uslyší'' odpověděl mu na to Karl. ''ještě se chci zeptat'' řekl George ''zapneme si prosím kamery'' dodal Dream. ''ok'' řekl jsem a zapl kameru, Karl ani nic neříkal a zapl kameru to samý udělal i George a Dream. ''tak Karle můžeš začít'' řekl George. ''dobře, takže z Georgem jsme se rozhodli že se sejdeme. Sejdeme se u mě a u Nicka. Letenku máš v obálce.'' dočetl Karl dopis. ''tak doufám že stím nemáte problém'' řekl Dream ''nemám'' odpověděl mu na to Karl a já jen přikývl. Podíval jsem se na Karla viděl jsem že něco hledá v obálce, vytáhl letenku ''počkat to jako letím už zítra?'' zeptal se Karl ''no letíš, Teda pokud chceš'' řekl Georg.''jasně že chci'' řekl Karl a falešně se usmál. Zase vypadal jak kdyby mu někdo ubližoval. Před Dreamem a Georgem to řešit nechci, zeptám se ho po streamu. ''Nicku'' zavolal na mě George ''no'' řekl jsem aby to vypadalo že vnímám ''můžeme už zaonou streami? '' zeptal se Karl ''jojo můžeme'' pousmál jsem se a šel zapnout stream. Přívatali jsme chat a šli jsme hrát, byla to celkem sranda. Na druhým monitoru jsem měl zaplej stream Karla, kdykoliv jsem se na něj podíval vypadal zmateně a zaskočeně zároveň, asi v půlce streamu vypnul kameru. Zněl v pohodě smál se atd. Chci si sním po streamu promluvit. Streamoval jsme ještě hodinu, potom jsme ukončily streami, George z Dreamem se odpojili. A já si konečně mohl promluvit z Karlem.

720 words

Just karlnap (cz FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat