04/kırmızı

24 4 0
                                    

Marsena 2 ×Mars'ın diğer yarısı×

"İyilik perim nasılsınız bugün?"dedi şeffaf gözlü kız.

Şelaleden sarayın duvarları şarıl şarıl akıyordu. Bu saray şeffaf değildi, suyun hızından içerisi asla görünmezdi.

"Bana şöyle deme demedim mi Sedef sana? Ben iyilik perisi falan değilim.
Sadece bana doğru gelen şeyleri yapıyorum." diyerek tatlı tatlı sinirlendi kraliçe Eftalya.

"Ah hemen kızmayın kraliçem. Nasıl olduğunuzu merak ettim sadece."dedi Sedef.

Kraliçe Eftalya sudan sarayının duvarlarına baktı içli içli.

"Dünya tekrar renklenmedikçe içim tam anlamıyla rahat etmeyecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Dünya tekrar renklenmedikçe içim tam anlamıyla rahat etmeyecek. "dedi.

Sedef "Ama kraliçem, siz elinizden geleni yaptınız. Renklerin sihrini, Dünya'ya, bir insana armağan ettiniz."
Sedef güven vererek konuştuktan sonra devam etti:
"İçiniz rahat olsun, Barlasla beraber biz onu buluruz ve sonra Dünya yeniden renklenmiş olur." diyerek telkin etti.

"Gücüm o kadar coşkulu ki, Dünya'ya gonderdiğim sihrin kimde olduğunu bile bilmiyoruz. Neyse ki 19 yıl önce gonderdiğim bu güç artık zaptedilemez. Her kimdeyse artık güç büyüdüğü için istemsizce ortaya çıkmak zorunda kalacak."dedi Eftalya.

Sedef başıni sallayarak "Kötü kraliçenin onu bulmasına izin veremeyiz. Ayrıca kraliçem.."dedi.

Derin bir nefes alarak "Sanırım biz onu bulduk."
Eftalya parlayan gözlerle şeffaf gözlü kıza döndü.

Sudan sarayın duvarlarında suyun akışı hızlandı.
Şelale şarıldayarak gümbürdedi.
"Peki kim o..?" sesi suyun akışına karıştı.

Ahenk Barva~

"Öyle mi Ahenk?"
Hocanın sesi Diyar'ın boynundaki -yeşil- kolyeyle girdiğim transı bozdu.

"Evet evet hocam."dedim hocaya dönüp,çaresizce.

"Tamam o zaman Mars'ın suyu konusunu sana veriyorum. Haftaya bugüne kadar bu konuyu derince araştır ve bulabildiğin resimleri de ödevine ekle." dedikten sonra sınıfa döndü hoca.

"Evet başka konu seçen?" diyerek sordu kalabalığa.

Ben de arkamı döndüm.
"Bir şey söylemek istiyorsam ben söylerim zaten."dedim yeşil kolyeli ve mavi gözlü Diyar'a.

Hayatımda ben dahil herkes siyahtı, hayatımdaki renkler -gerçekten Diyar'da başlıyordu.

"Sadece söylemediklerini, söylemem gerek gibi hissettim."dedi Diyar.
Ben de yumuşayarak "Böyle hissetmene gerek yok."dedim maviliklerine bakarak.

Zifiri AhenkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin