~ 10. ~

177 19 4
                                    

🎶Williamette Stone- Today🎶

Na začátku léta Niall oznámil, že pojede se svým bráchou Gregem na jih na výlet k moři a pozval Harryho, aby jel taky. Harry nic neřekl, protože ještě nikdy nebyl mimo město bez svojí rodiny a byl nervózní. Když se ho ale Niall zeptal, jestli s sebou chce vzít Louise, všechny pochybnosti byly ty tam a Harry z celého srdce souhlasil.  

Když se blížil čas odjezdu, všichni tři chlapci nemohli přestat nadšeně poskakovat a pro Gregovu nepříjemnost se chichotali a křičeli celou cestu k pobřeží.  

Strávili celý večer opékáním marshmallows a špekáčků a zpíváním jejich oblíbených písní z plných plic, zatímco házeli větve a polínka do ohně. Když Harry zaslechl Louise, jak si pod nosem tiše brouká jakousi písničku, jen ztichl a poslouchal, protože si myslel, že je to snad ten nejhezčí hlas, jaký kdy slyšel. Když si Louis všiml, že Harry poslouchá, zčervenal a přestal, ale Harry se jen usmál a poprosil ho, aby zpíval dál.

Později tu noc, když zvuk Niallova a Gregova chrápání zaplňoval stan jako kouř, Louis chytil Harryho za rameno a vytáhl ho zpátky ven. Louis nemluvil, když vzal Harryho ruku a strkal ho k suché pláži, a byli zticha oba, když se položili do písku a zadívali se na noční oblohu.  

To, co Harry uviděl, bylo za hranicí slov, protože se před ním rozprostíralo dechberoucí pole blikajících světel, jaká se třpytila a zářila a Harry si pomyslel, oh, hvězdy.

Bylo to poprvé za celý jeho život, co je viděl pořádně, protože tady na pobřeží nebyla žádná nepřirozená městská světla, co by zakrývala tenhle krásný výhled, a nebylo tu nic, co by ho vyrušovalo z tohohle fantastického, neuvěřitelného momentu; momentu, o jakém snil deset let. Jak tak mrkal na ty závoje světel, co na něj vzhlížely dolů jako hrdí ochránci, čekal a poslouchal, protože pořád nevěděl, jaký zvuk dělají. 

Když Louis začal Harrymu o chvíli později zpívat, Harry konečně zjistil, jak znějí hvězdy.

- jak jsme se už prokousali přes ten začátek a začínají se nám tu z nich stávat teenageři, začínám tomuhle příběhu přicházet na chuť, protože třeba tahle část je úplně😭❤️️ A obdivuju autorku, že si dala takovou práci s tím vymyslet tolik dějových linek a celkově vůbec vymyslela celý tenhle příběh, protože ač je to svým způsobem klišé, je to zároveň i neskutečně originální a má to strašně zvláštní kouzlo❤️

The Stars, They Must Be Singing (L.S.) -CZ PŘEKLADKde žijí příběhy. Začni objevovat