Harry a Louis se poprvé pohádali třetího října, když Louis přistihl Harryho, jak se drží s Kaylou za ruku.Harry se s ní nechtěl držet za ruku a pořád nechápal, proč ona vůbec chtěla, ale nechtěl být hrubý, takže byl zticha, když mu běhala palcem tam a zpět přes klouby. Harry předpokládal, že její ruce budou pěkné, ale nebyly hřejivé a něžné a silné jako jiné ruce co znal. Takže, jen zíral na svá chodidla, když ho Kayla doprovázela ke skříňce.
Harry vzhlédl, aby uviděl Louise, který na něj čekal, jeho batoh v jedné ruce a nový pár fotbalových chráničů v druhé. V těch, které byly stvořené jen pro Harryho. Zastavil se, protože Louis byl jediný člověk, s jakým se kdy držel za ruku, a co když se naštve? Když se Louisovy modré oči rozšířily, jak jeho obličej zkrabtěl, Harry vypadal, že se trochu roztál, a najednou byl Louis pryč, nechávajíc ty lesklé nové chrániče na místě.
Louis Harrymu nezvedal telefon. Neodpovídal Harrymu na maily, na zprávy, a dokonce ani když Harry poprosil Zayna, aby od něj Louisovi předal zprávu, Louis ji nepřijal.
Harry se nikdy necítil tak smutně nebo tak sám, protože vždycky měl Louise, a teď, když tomu tak nebylo, život nestál za nic. Nakonec o týden později využil poslední ze svých nervů a nesměle zaklepal na dveře Tomlinsonovic domu, protože už tak dlouho nedokázal vystát fungování bez Louise.
Když ho Lottie přivítala, zněla chladně a rozčíleně a Harry za žádnou cenu nechápal proč, protože Lottie ho vždycky zbožňovala. Jay přišla ke dveřím, aby Harryho jemně objala a řekla mu, že by možná měl dát Louisovi prostor, a Harry byl prostě tak neskutečně zmatený, protože proč by se měl Louis naštvat kvůli něčemu, jako bylo držení se s Kaylou za ruku?
Jen kývl a slzy se mu hrnuly do očí, když Jay poděkoval a odklopýtal zpět domů.
Když mu jeho máma řekla, že vypadá trochu nemocně, ignoroval ji.
ČTEŠ
The Stars, They Must Be Singing (L.S.) -CZ PŘEKLAD
FanfictionHarry neměl být naživu. Louis nežil, dokud ho nenašel. ~~~ Český překlad Larryovky Stars, They Must Be Singing :) Prostě si nemůžu pomoct a pustila jsem se do dalšího příběhu, u jakého jsem brečela Niagárské vodopády, protože ač je to zase nepopsate...