~ 20. ~

270 16 4
                                    


🎶Coldplay- Something Just Like This🎶

Nejdřív si připadal jako v zastavujícím vlaku, kola nekonečně skřípěla po kolejích, motor zpomaloval v doprovdu ostré, silné bolesti, větší než cokoliv, co doteď kdy cítil. Chtěl křičet ale počkal, s vědomím, že to brzy přejde.  Ta bolest byla rubem umírání, značícím, že vypínání jeho těla nebude nic než bolestivé. 

Pak cítil, jak to pomalu ustupuje, jako by vylézal z bazénu a voda mu stékala po končetinách. Kdyby ještě měl ústa, s povzdechem by se usmál. Znovu uviděl, když už tam nebyla žádná bolest, o jaké by se dalo hovořit, a když z něj spadla poslední kapka bytí, existování, uvědomil si, že se vznáší. 

Hvězdy. Všechno co viděl, byly hvězdy.

Podíval se dolů, ale vzpomněl si, že nemá čím a nemá na co by se díval. Teď byl pouhou nicotou bez těla, jen nadějí ve vesmíru, a hledal. 

Něco na opravdu vzdálené hvězdě upoutalo jeho pozornost a když se zaměřil konkrétně na ni, prostě věděl, a kdyby ještě měl srdce, právě by mu proletělo hrudí, protože panebože, byl tam.

“Ahoj,” uslyšel, stydlivě a nízko a pomalu, a najednou znovu neviděl nic než černotu, a pak vizi, halucinaci, jaká vypadala že se formuje, jako neviditelná ruka kreslící po neviditelných stránkách. Snil, snil o tom, že má paže a nohy a oči a jeho oči byly to nejdůležitější, protože mrkaly, zaskočené, a pak vzhlédly, aby uviděly zelenou.

“Ahoj,” zašeptal, a Harry ho vzal za ruku. “Rád tě zase vidím.”

“Vždycky jsem byl tady,” zamumlal Harry, tisknouc rty k Louisovu vysněnému čelu, a Louis zavřel oči, šeptajíc, že to věděl.

“Podívej,” zašeptal Harry a stáhl si svou vlastní modrou beanie, aby odhalil celou, zdravou hlavu kudrlin, nedotčených chemoterapií, vypadajících stejně bujně, jako vlasy všech ostatních.   “Nejsem nemocný, Lou.”

Louis se mohl jen usmát ; nevěděl, co by se stalo kdyby si dovolil se rozbrečet, jestli by mohl brečet v tomhle permanentním éteru.

“Notak,” řekl, berouc Harryho ruku. “Pojď se dívat na hvězdy.”

Po tomhle, zavřeli oči a zmizeli.

-😭😭😭
poznámku nakonec k tomu zase napíšu jako samostatnou část😭💔

The Stars, They Must Be Singing (L.S.) -CZ PŘEKLADKde žijí příběhy. Začni objevovat