1. BÖLÜM (ALIŞTIM)

26 4 3
                                    

~5 yıl önce~

"Sana andım olsun Emir Çelik bana yaptıklarının aynısını yaşamadan ölmeyeceksin.

~5 yıl sonra~

Telefonumun çalmasıyla irkilmiştim. tamda tahmin ettiğim gibi sedattı.

"Alo

"Selin seni 10 defa aradım niye açmıyorsun?

Ah hayır. Dalmıştım. Sedatın 10 defa aradığını farketmeyecek kadar hemde.

"Kusura bakma sedat gerçekten farkında bile değildim dalmışım. Ee ne zaman geliceksin? 5. kahvem bu.

"Anladım ama beni birdaha bu kadar endişe ettirme lütfen sevgilim. Bende sana onu diyecektim acil bir işim çıktı. Mehmet seni almaya geliyor. gelmesi 5 dakika sürmez. Acil bir toplantı çıktı, özür dilerim.

"Anladım önemli değil.

Sesimin ne kadar alıngan çıkmaması için gayret göstersemde başaramamıştım. Önemli olan gelmemesi değildi. Akşamki ailesinin davetine beraber gitmemizdi. Çünkü en ufak ayrıntımız bile dikkat çekiyordu. Ve eminim buda dikkat çekicekti.

"Sevgilim?

"Beni biliyorsun akşamki yemeğe beraber gitmek istiyorum. Zan altında kalıyorum sedat.

"Bende sevgili Nişanlımın zan altında kalmasını istemiyorum ama yapıcak birşeyim yok sevgilim. Erken gelmeye çalışıcam tamam mı? Sakın kendini baskı altında hissetme. Ebrar da var biliyorsun.

Ah evet ebrarı tamamen unutmuştum. Sedatın kız kardeşiydi. Ve aramız çok iyi. O olduğu için sanırım daha rahat olabilirdim. İçim rahatlamıştı.

"Tamam sedat. Sen benim için endişelenme. Benimki sadece gerginlik ve heyecan.

"Ozaman seni öpüyorum. Akşam görüşürüz sevgilim.

"Bende. Görüşürüz.

Telefonu kapattıktan sonra içtiğim kahvenin hesabını ödeyip dışarı çıktım. Nisan ayı olmasına rağmen hava serindi. Kabanıma iyice sarıldım. 2-3 dakika bekledikten sonra nihayet Mehmet gelmişti. Arabaya binip yola koyulmuştum.

Yaklaşık 1 saat süren yolculuğumuzun sonunda gelmiştim. Malikane mi demeliyim? Yoksa şato mu? Hayır hayır meşhur Serikan Sarayına gelmiştim. O kasvetli yere.

Kapıyı herzamanki gibi hacer Teyze açtı.

"Hoşgeldin güzel kızım.

"Hoşbuldum hacer teyze. Diyip elinden öptüm.

bizim aramızdakı bağ böyleydi işte. Annem gibiydi hacer teyze.

İçeriye küçük adımlarla salona girdiğimde beni Gökhan Bey ve Firüze Anne karşıladı. Onlarda çok tatlı insanlardı. Firüze Hanım:

"Hoşgeldin Selin yavrum. diyerek bana sımsıkı sarıldı. Bende ona sıkı bir sarılmayla karşılık verdim.

"Hoşbuldum Anne.

O sırada Gökhan Beyle gözlerimiz kesişti. Kesin gelmiyorum diye kızacaktı yine.

"2 haftada 1 gelen gelinimiz gelmiş bakıyorumda.

Alışmıştım işte ben. Onsuzluğa. Onunla geçmeyen saniyelere, zamanlara. Sonra başka adam girdi hayatıma. Hayatım oldu. Ailesi ailem oldu.

YARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin