Gökhan beyin bu şekilde davranmasına alışmıştım artık. Her seferinde çok uğramıyorum diye kızardı. Ama tatlı bir kızmaydı onunki.
"Özür dilerim baba. Vakit ayırabilsem gelicem. Ama biliyorsun çok yoğunum.
Sedatın şirketinde Mühendistim.
"Aa Gökhan kız dogru söylüyor. Kızın üstüne gitme artık. Hem bak hiç bizi kırıpta gelmemezlik yaptı mı benim güzel kızım.
Firüze anneye minnet dolu bakışlar atıyordum. Gerçekten de onları hiç geri çevirmemiştim. Ailemlerdi onlar benim.
"Şaka yapıyorum hanım. Ben kızımın üstüne gitmem. Sadece özlüyorum. Daha sıkı gelip gitseler keşke şu eşşek sıpasıyla.
Bu lafa kendimi tutamayıp gülmüştüm. Gökhan babam hep böyle seslenirdi sedata.
"Gel bakim buraya. dedi Gökhan babam.
Hemen gidip bir baba kız edasıyla sarıldım. Fürize hanımda bize gülerek bakıyordu. Çok hoşuna gidiyordu bu hallerimiz.
"Aa bakıyorum da çabuk unutulmuşum.
Arkadan gelen sese baktım. Ebrardı. Hemen yanıma gelip sarıldı. Seviyordum bu kızı. Kardeşimdi o benim.
Sarılma faslımız bittikten sonra misafir odasına geçmiştik. 2 saat sohbetin ardından zil çaldı. Sedat gelmişti. Şimdi asıl gelecek kişideydi aklım. Sedatın teyzesi Serpil Hanım.
Gökhan babamla Firüze annem aynı anda
"Hoşgeldin oğlum.
Ebrar
" Hoşgeldin abi.
"Hoşbuldum millet. E naptınız daha yemek yemedik demeyin bana.
"Seni bekledik sedat. Hep beraber yiyelim dedik.
"Evet oğlum. Hadi sofraya geçelim.
Yemeklerimizi yemiştik. Şimdi de kahve içiyorduk. O sırada kapı çaldı. Gelmişti şu kadın.
"Hoşgeldin teyze.
"Hoşgeldin Serpilciğim.
"Hoşbuldum.
somurtarak içeri girdi.
Bilerek yapıyordu işte. Yine beni görmezden geliyordu. Sedat farketmiş olucakki öksürdü. Ama bilin bakalım noldu? Serpil Hanım yine görmezden geldi.
Saat baya geç olmuştu. Serpil hanımın iğneleyici lafları ve Sedatın onu susturmaya çalışması. Ebrarın bana sakin ol bakışları yormuştu beni artık. Neydi bu kadının benle alıp veremediği senelerdir anlamamıştım.
"Gökhan babacığım, Firüze anneciğim ben artık gitsem iyi olur. saat baya geç oldu. Mağlum yarın iş var.
Allahtan beni onaylamışlardı. Herkesle ayak üstü vedalaştıktan sonra Sedatla yola çıkmıştık.
"Yorucu bir gündü ha?
"Evet. Hemde nasıl Serpil teyzen sağolsun.
Arabayı Sedatın kahkahası boğdu bir anda. Benim Serpil Hanıma gıcık gitmem hoşuna gidiyordu.
"Hiç güleceğim yoktu sevgilim. diyerek gülmesine devam etti.
Ya sabır ya. Benim burda beynim şişsin, ezilim beyefendi gülsün.
"Çok mu komiğinize gitti Sedat bey? Sağa çeker misiniz inicem.
Sedat nihayet gülmesini kesip,
"Tamam tamam gülmüyorum. diyerek iki elini havaya kaldırdı.
Sonunda eve gelmiştim. Çok yorulmuştum cidden bugün.
"İş yerinde çok yoruluyorsun sevgilim. Sana diyorum bu kadar yorma kendini diye. Hem bak sana büro açabiliriz biliyorsun demi? Hem orda daha az yorulursun.
"Ben orda mutluyum sedat. Sadece çalışmayı seviyorum biliyorsun. Hem teklifin için teşekkürler ama kabul etmiyorum. Bunu konuştuk.
"Tamam sevgilim sen nasıl istersen. Şimdi git dinlen sabah seni almaya gelicem. Ama gitmen için bir şartım var.
" Hmm neymiş bakalım o şart?
"Öpücüksüz bırakmam biliyorsun.
Ufak bi kahkaha attım.
"E ozaman al bakalım. diyerek yanağına öpücük kondurdum.
" Görüşürüz sevgilim. Seni seviyorum.
"Bende seni. Görüşürüz.
Ona her seferinde sevi seviyorum diyemediğim için kendime kızıyordum. Ama elimden birşey gelmiyordu diyemiyordum işte. Ben duygularımı 5 yıl önce o sahilde bırakmıştım. Duygularımın gelmeye niyeti de yoktu zaten.
Sedatın yüzünün düştüğünü gördüm bir an. Ona bunu yaptıkça bende kırılıyordum. Bende dağılıyordum sanki. Vicdan azabı çekiyordum.
Arabadan indim ve çantamdan anahtarımı çıkardım. Tam eve girecekken arkamı döndüm. Gitmemişti el salladım ve anahtarı çevirerek içeri girdim.
Hemen üstümü değiştirip elimi yüzümü yıkadım. Duşu da yarın alırdım artık. Kendimi yatağa attım. ve gözlerimi uykuya bıraktım.
Sizce Emir Çelik ne zaman selinin karşısına çıkıcak?
Yeni başladım bölümler gelecek.