Chapter 4: Waltz

34 12 27
                                    

Genç oğlan duydukları karşısında şoka uğramıştı...

Flashback

Genç oğlan sonunda sarayın terasına çıkabilmişti. Saraydaki o sahte ortama daha fazla katlanamıyordu. En yakın dostu ise peşinden gelmişti ona gülümsedi ve aklına gelen o soruyu sordu.

-Neden sizi bu tarz ortamlarda böyle görüyorum kızların ilgisinden desem değil ,siz  bu tarz şeylere takılmazsınız, sorun nedir efendim?

 Genç oğlan başını olumlu anlamda salladı.

-Sahteler Preruet ve bunu benim dışımda görebilen bir asil daha yok.  Maskeye o kadar alışmışlar ki  sahteliklerinin farkında değiller.

Genç oğlan terastan bahçeyi seyre dalmıştı o sırada.

-İçeride ki insanları gördün Cheval hepsi sahteydi ve bizler kraliyetler izliyoruz mutluluk oyunu oynayan...

Flashback end

Preruet elini  hayretler içindeki genç oğlanın omzuna koydu ve güldü.

-Anlaşılan koskoca kraliyette bu olayı görebilen tek asil siz değilmişsiniz efendim.

-Bu Mademoiselle kim, Preruet?

Gözlerini bir an olsun bile ayırmamıştı genç kızdan bu sözcükler dudaklarından dökülürken genç oğlanın.

- Bilmiyorum efendim ben de sizin gibi ilk defa görüyorum Mademoiselle' i.

Gözlerini efendisine dikmişti Preruet, ondaki en ufak tepkiyi kaçırmak istemiyordu. Genç oğlanın yüzüne sıcak bir tebessüm oluşmuştu belli belirsiz.

-Öğren Preruet...

♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️

Cheval genç kıza tebessüm etti onun her zaman diğerlerinden farklı olduğunu biliyordu. Genç kız şövalyesine doğru döndü.

-Onca şatafatın içinde oyuncak bebekler gibi süslenip bekliyoruz neden,bir gün bir prens gelip bizi başka yalanlar dünyasına hapsetsin diye mi?

Bir iç çekti genç kız ,yüzündeki kararlılığı fark etmek çokta zor olmamıştı yıllardır yanında olan genç oğlan için.

-Hayır Cheval ben kaderimi kabul etmiyorum. Biliyorum herkes yaptıklarımı yargılayacak biliyorum kalpsiz, saygısız ve hatta yalnızlık olacağım. Belki de yaşamak istediğim gibi yaşamaya çalıştığım için aşağılanacağım ama umurumda değil. Ben kendim olmak istiyorum, kimsenin kuklası değil.

Genç oğlan ,genç kızın gözlerinin içine baktı ona duyduğu saygıyı hak ettiğini biliyordu genç kızın.

-Bende efendim

-Sende ne Cheval?

-Bende bu süreçte ne olursa olsun sizin yanınızda olacağım Mon paradis.

Genç kız ,kız kardeşini bulmak için sarayın bahçesine çıkmıştı.

-L'enfer !Demek buradaydın sonunda seni buldum.

Genç kız gözlerini onu aramakta olan kız kardeşine çevirdi.

-Ne oluyor Ange ,ne istiyorsun?

Ange genç kızın bu tepkisine göz devirdi.

-Ne olabilir ,içeride waltz var ve Madame Beaufort  senin de katılmanı istedi.

Genç kız ,kız kardeşine tek kaşını kaldırıp ciddi bir ifade takınıp cevap verdi.

-Ne zamandan beri Madame Beaufort beni önemsiyor ve katılacağımı kim söyledi?

"Bu lanet baloya katılmak onun için yeterince kötü değildi sanki."

Ange genç kızın bu tepkisine karşılık kaşlarını çattı.

-Haklıydım seni buraya getirmek hataydı. Hayatımızı cehenneme çevirmekten başka bir işe yaramıyorsun zaten.

Genç kız ne söylediğinin verdiği şok ile  elleriyle  ağzını kapatmıştı. L'enfer sırıttı.

-Evet güzeller güzeli Ange haklıydın senin gibi bende sadece L'enfer olmanın gereğini yapıyorum.

Genç kız , kız kardeşinin yanına yaklaşıp kulağına fısıldadı.

-Ve emin ol sen L'enfer olamazdın.

Bu sözden sonra genç kız gözden kaybolmuştu.

♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️♟️

Genç oğlanın gözleri genç kızı arıyordu, birdenbire yüzünde bir tebessüm oluştu aradığını bulmuşçasına.

Genç kız bu boğucu ortamdan uzaklaşmaya çalışıyordu ama koluna değen eller buna engel oldu dönüp ellerin sahibine baktı.

-Monsieur size nasıl yardımcı olabilirim?

Genç oğlan kızın tepkisine karşılık reverans yaparak elini genç kıza uzattı.

-Bu dansı bana lütfederek Mademoiselle.

Genç kız kendisine uzatılan ele hayretle baktı. Genç adam ,genç kızın tepkisine tebessüm etti ama yargılamadı çünkü biliyordu.

-Ne diyorsunuz Mademoiselle benimle dans edecek misiniz yoksa sabaha kadar böyle mi bekleyeceğiz?

"Hayatımızı cehenneme çevirmekten başka bir işe yaramıyorsun zaten."

Genç kız curtsy yapıp genç oğlanın elini tuttu.

-Ne düşünüyorsunuz Mademoiselle?

Genç kız, genç oğlanın bu sorusu üzerine gözlerine baktı genç oğlanın.

-Tanışıyor muyuz Monsieur?

Genç oğlan güldü o sırada bütün salonun kendilerini izlediklerinin farkında bile değillerdi.






Le Diable Peut PleurerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin