▪︎ єp 15

1.4K 151 28
                                    

▪︎ Vote 55+
.
.
.Vicdanlı olun ve vote verin. En azından emeğim için. Sınır dolduktan sonra bölüm yazıyorum.
.
. Arada bir de yorum yazın be artık..
.

Arabadan iner inmez arkasındaki kızı umursamadan, hızlı adımlarla eve doğru ilerlemeye başladı genç adam.

¤ Jungkook beni bir dinlesene!

Halley ona yetişmek adına adımlarını hızlandırıp, hatta koşmaya bile başlamıştı.

¤ Jungkook lütfen.

Onun peşinden eve girerek, montunu çıkarıp erkeğin arkasından salona doğru ilerledi.

¤ Jung-

Ne?!

Aniden bağırıp kendisine doğru dönen erkekle Halley irkilerek bir adım geri çekildi.

• Ne Jungkook ne?!

Hastaneden eve gelene kadar dayanmış, tek kelime daha etmemişti. Ama biraz daha susmaya devam ederse delire bilirdi.

¤ Lütfen bağırma ve açıklamama izin ver.

Jungkook sinirle gülerek ellerini saçlarının arasından geçirip sertçe çekti.

• Açıklamak mı? Neyi açıklayacaksın, kendini bilerekten nasıl ölüme ittiğini mi?!

Kız iç çekerek elini alnına bastırıp sıvazladı. Lanet doktor kendisinin Jungkook'dan gizlediği doğum riskini ona söylemişti. Orada sakin dursa da gözlerindeki yıkımı görmüştü kız.

¤ Jungkook, bu sadece bir ihtimal.

Masanın üzerinden eline geçirdiği bibloyu hırsla duvara atarak param parça yaptı. O yetmemiş gibi, camdan yapılma sahpaya tekme atarak devrilmesini sağladı.

• Ne ihtimalinden bahsediyorsun sen?! O masadan kalkma şansın 100/40 dedi doktor.

Kız yutkunarak bir kaç adım geriye gidip yerdeki dağınıklığa baktı.

¤ Ama sen bebeğimizi istemiştin.

Erkeğin sinirden kan çanağına dönmüş gözleri, kıza çevrildi saniyeler içinde.

• Evet istedim, ama bu şekilde değil.

Halley gözlerinin dolmasını engellemek için dudağını sertçe ısırdı.

¤ Bencil davranıyorsun se-

Burada tek bencil olan sensin Halley!

Kıza doğru sinirle bağırdı erkek.

• Aklınca benden bunları saklayarak ne yapmaya çalışıyorsun? Sen o masada can verdiğinde insanlar ' ne iyi kalpli anne, bebeği için kendinden vazgeçti ' mi diyecek? Hiç düşündün mü doğumda sana bir şey olursa o bebekle bana ne olur diye?

Kızın konuşmasına izin vermeden ona doğru yaklaşarak titreyen gözlerini sevgilisinin üzerinde gezdirdi.

• O bebeği doğduğun anda öksüz bırakmaya hakkın yok Halley. O bebeği ' annem benim yüzümden öldü 'yükünü taşıtmaya hakkın yok. O bebek doğum gününde annesinin yas tutmak yerine , arkadaşlarıyla eğlenerek kutlamalı. Senin bunu onun elinden almaya hakkın yok Halley hem de hiç yok.

Kızın yaşlar akan gözlerini görmemek için sırtını çevirdi ona.

• Ya ben? Benim üzerime bu sorumluluğu nasıl yıkarsın ha? Ben o küçük bedene nasıl ' annen yok, olmayacak ' derim. Halley her şeyi geçtim sen bunları benden nasıl saklarsın nasıl?

Titrek iç çekerek gözlerindeki yaşı sildi oğlan.

Halley ben aile olmak istedim. Üçümüz olacağız, bebeğimizi birlikte büyüyeceğiz diye düşündüm.

Yüzünü kıza çevirerek kendisini gösterdi.

• Beni düşürdüğün hale bak. Bebeğime sevinemiyorum artık. Karnın gün be gün şiştiğinde ' bebeğim büyüyor değil , sevdiğim kadın ölümüne daha da yaklaşıyor ' diye geçerek aklımdan.

Halley onun önüne geçerek elini erkeğin yüzüne koyup, okşadı yanağını baş parmağıyla.

¤ Jungkook lütfen. Böyle düşünme bak ben eminim her şey iyi olacak. 

Erkeğin ağzından şiddetli hıçkırık yükseldi.

• Halley ben istemiyorum.

Yaşlar akan gözlerini kızın , menekşe rengi gözlerine dikti.

• Kucağında yeni doğmuş bir bebekle hastane koridorunda, eşini kaybeden o talihsiz babalardan biri olmak istemiyorum.

Diz üstü çökerek yanağını kızın karnına yaslayıp, kollarını onu bırakmak istemezmiş gibi sıkıca beline sardı.

• Lütfen bunu bana yaşatma, seni kaybetmek istemiyorum. Sensiz olmak istemiyorum. Lütfen Halley lütfen bana bunu yapma, acı bana..

Jungkook saatlerce ağladı. Acısını, öfkesini göz yaşlarıyla akıttı. Halley ise sevdiği adamın saçlarını okşayarak, onunla birlikte sessizce ağladı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Need U ᴷᵀᴴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin