▪︎ єp / Fɪɴᴀʟ ▪︎

1.8K 131 72
                                    

☆ Evet, sizinle bir kurgunun daha sonun geldik ☆
.
.

* Noah , babaya gel oğlum.

Taehyung yapboz desenli oyun halısının üzerinde, karnı üste uzanan oğlunun koltuk altından tutarak yavaşça doğrultup kucağına aldı.

* Seni yaramaz çocuk anneni görünce hemen gülümseyip kollarını uzatıyorsun, beni görünce yüz mü susuyorsun?

Küçük oğlu parmağını emerek kendisine bakıp güldüğünde, Taehyung dayanamayıp Noah'ın yanaklarını öptü.

* Olsun, yine de baba seni çok seviyor.

Ayağa kalkarak oğlunun kucağında rahat pozisyona getirerek mutfağa doğru ilerledi.

* Hadi bebeğim bakalım anne bize ne pişiriyor. Eğer sen uslu bir çocuk olup, yemeğini yedikten sonra hemen uyursan belki anneyle baba sana bir kardeş düşünebilir.

Mutfağa girerek, tezgahın önünde domatesleri doğrayan sevgilisine yaklaşarak açık omuzuna öpücük bıraktı.

* Ne yapıyorsun annecik?

Yun gülümseyerek yüzünü ona döndüğünde, Noah babasından önce davranarak kollarını hemen annesine uzattı.

Aşkım, sen beni mi özledin yoksa?

Yun tebessüm ederek küçük oğlunu kucağına alıp yanaklarından öptüğünde, Taehyung yalancı bir kızgınlıkla kollarını göğsünde bağlayıp onlara baktı.

* Bana bile aşkım dememişken, ne bu samimiyet?

Yun kıkırdayarak oğlunun koyu saçlarını okşayıp, sevgilisine baktı.

Sen bizi mi kıskanıyorsun babası?

Erkek omuz silkerek Yun'u tokadan kaçarak, yüzüne düşen saçlarını parmaklarıyla nazikçe kulağının arkasına sıkıştırdı.

Şu an kurbanı olan insanların ruhları Taehyung'u görüyorsa, kendi aralarında gülerek dalğa geçiyordu muhtemelen onunla.

Kim tahmin ederdi ki? Soğuk kanlılığıyla buzu bile gölgede bırakan kiralik katil V, küçük bir kızın yanında tüm gardını indirip savunmasız bebeğe dönüşüyordu.

Ona ölmemek için yalvaranları acımasızca öldüren adam şimdi sevgilisinden biraz ilgi görmek için ya yalandan ağlayıp, ya da kendisini hasta gibi gösteriyordu.

* Hiç de bile, kendimden çıkan bu küçük dölü mü kıskanayım?

Taehyung !

Yun'un uyanır tonda çıkan çıkan sesine karşılık Taehyung omuz silkerek tezgahta duran küçük domateslerden bir tanesini alıp ağzına attı.

* Ne Taehyung? Yalan mı söylüyorum ben, bu çocuğun esas ham maddesi döl değil mi?

Yun göz devirerek, Noah'ı yan şekilde kucağına oturtarak, yeniden ocaktaki yemeğini yapmaya geri döndü.

○ Evet öyle, aynı senin de olduğun gibi.

Taehyung gülerek kollarını arkadan kıza sarıp, çenesini omuzuna yasladı.

* Benim tatlı Yun'um.

Kızın boynuna küçük öpücük bırakarak, karnındaki ellerini sıkılaştırdı.

* Baba kızmana da, sinirlenmene de, sevmene de bayılıyorum. Ben sana bayılıyorum bebeğim.

Kafasını yana çevirerek, tek kaşını kaldırıp baktı ona.

I Need U ᴷᵀᴴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin