A new day

5.5K 242 2
                                    

                " E o lume perfecta, e lumea mea!" Trrrrr Trrrrrr suna ceasul de la telefon. Cu greu, ma trezesc, ma dau jos din pat, incaltandu-mi papucii mei pufosi si ma duc sa deschid fereastra. Soarele stralucitor imi lumina fata. Era cald si bine, dar aceasta zi minunata urma sa fie distrusa prin simplul fapt ca era prima zi de scoala din clasa a-11-a. Ma duc la baie, inca gandindu-ma cum de a trecut vara atat de repede. Coborand jos am intalnit-o pe mama care pregatea micul dejun.

M: -Neata, sunshine! Esti gata de scoala?

Eloise: -Nuuuu! Pot sa stau acasa?!

M:-In niciun caz. Hai, pregateste-te! Eu trebuie sa plec la serviciu. Din clipa in clipa o sa ajunga si Catelyn.

Catelyn e cea mai buna prietena a mea, ne cunoastem de cand aveam 10 ani si, oarecum, am crescut impreuna. Ea e cea mai buna prietena a mea, restul cunostinte, de parca as avea prea multe.

E:- Ok, Ok, glumeam si eu cu scoala. Ma iei prea in serios uneori.

Intrand pe usa fara sa mai bata, isi face aparitia Catelyn. E din familie, nu mai trebuie sa bata la usa si ea stie asta foarte bine.

C: - Deci?! Esti gata?! Mergem?

E: - Mai stai putin. Cei cu graba asta?

M: - Poate se grabeste fiindca e destul de tarziu si tu nu esti ,inca ,gata.

E: - Nu-i tarziu. (Arunc o privire catre ceas) O, Doamne! O, Doamne! O, Doamne! E tarziu, Catelyn de ce nu mai anuntat?

C: - Te-a anuntat deja ceasul se pare.

E: -Termina cu glumele. Ne omoara diriginta daca intarziem.

C: - Ok, Ok. Sa mergem.

Drumul a fost destul de linistit. Amandoua am povestit despre ce ni s-a mai intamplat pe timpul vacantei de vara.

E: -Da, da, da, da! Am ajuns la timp

Ajunse in clasa, diriga era destul de socata ca am ajuns la timp, de obicei intarziam la intalnirile cu ea.

Diriginta: -Bine ati revenit! Ma bucur nespus de mult sa va vad!

Bla bla bla bla bla bla, numai asta era in capul meu, pana cand...

Diriginta: -Vom avea un nou coleg, n-a putut ajunge astazi, il intelegem, dar maine il veti putea intalni.

Pe bune il intelegem, unde erau vorbele astea cand intarziam eu?

Dupa ce a plecat diriginta, ne-am dus acasa la mine. Parintii erau la serviciu, deci nu era o problema.

C: -Uuuuuuuu, o sa avem un coleg nou. C-O-L-E-G asta inseamna ca e un baiat.

E: - Stiu si eu ce inseamna, dar si-asa nu conteaza. Nu o sa ne bage in seama decat daca e vreun tocilar. Cu Daiana prin preajma, ce sanse am avea?

C: - Poate ai dreptate, sau poate nu.

E: - Cum spui tu.

Dupa un maraton intreg de filme de groaza, Catelyn se hotari sa plece.

C:- Ne vedem maine, o sa fie si noul C-O-L-E-G.

E: - Da, bine, bine. Continua sa visezi. Ne vedem maine.

Dupa plecarea ei, am asteptat sa vina si parintii mei acasa, apoi m-am dus sa ma culc. M-am asezat in patul meu moale si pufos, am pus geana pe geana si m-am lasat purtata de val in lumea viselor.

Who's the vampire?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum