He started again.

2.5K 140 3
                                    

                        Fara sa stiu cand am adormit, ma trezesc in toiul noptii, pe la ora doua si ma duc in bucatarie pentru un pahar cu apa. N-am bagat de seama ca hainele din cuier ale parintilor mei lipseau, decat atunci cand am gasit pe masa un bilet scris de mama in care-mi spunea ca sunt singura si urmatoarea zi, ei fiind plecati sa ajute un prieten de familie cu afacerea acestuia. Grozav, mi-am spus, alte minciuni. Nepasatoare, m-am indreptat spre dormitor pentru a dormi in continuare. Am dormit si am dormit, pana la ora opt dimineata, cand visele mi-au fost spulberate de o voce destul de groasa si ragusita ce-mi spunea sa ma trezesc.

E: - Nu vreau sa ma trezesc! - spun eu, inca tinand ochii inchisi -

         Deodata, imi amintesc de biletul de pe masa, eram singura acasa. Atunci cine imi spunea sa ma trezesc? Oare visam? Speriata, din cale-afara, deschid ochii mari, doar ca sa dau de privirea lui Ricardo.

E: - Ce naiba faci in camera mea? - am stigat la el -

R: - Pe bune?! Stai linistita am intrat de multe ori aici. Si ce-am mai facut... - ultima parte o spusese atat de incet, incat n-am inteles -

E: - Si ce conteaza? Eu nu-mi amintesc, asa ca pentru mine e ca si cum n-ai fi fost niciodata aici.

R: - Exagerezi. Sigur ti-ai dat seama, inca de cand ne-am cunoscut, ei bine, a doua oara de cand ne-am cunoscut, ca n-o sa mai ai atata intimitate? Am dreptate?

E: - Nu! N-ai!

R: - Si oricum, n-am venit aici degeaba.

E:- Atunci de ce ai venit aici?

R: - Ma lasi sa termin? - spuse in timp ce lua telecomanda si deschise televizorul -

E: - Ai venit sa te uiti la TV? - spun eu sarcastica -

R: - Am venit sa ne uitam la TV.

              Arunc o privire spre televizor. Era pe un post de stiri la care se difuza o crima. Un om mort, nicio alta victima. In reportaj se spunea ca persoana s-a sinucis. Si-a taiat venele si a sangerat pana la moarte.

R: - A-nceput.

E: - Ce anume?

R: - Cine crezi ca a facut asta?

E: - Omul acela s-a sinucis. Persoanele mai au motive pentru care sa  renunte la viata, nu totul e roz. Sau poate ca-i uitat.

R: - Luke. El a facut asta. Asa procedeaza mereu

E: - N-ai de unde sa stii.

R: - Schimba-te. Mergem sa-ti dovedesc. - spuse in timp ce iesea din camera -

E: - Nu. O sa-mi strici inca o zi din weekend?

R: - Ai 10 minute. - se auzi de pe hol -

E: - M-ai auzit macar?

R: - Timpul trece.

                    Am inceput sa ma imbrac, si am fost gata intr-un sfert de ora. Ricardo ma astepta in bucatarie.

R: - Ai intarziat. - spuse plictisit -

E: - 15 minute pentru o fata e un nou record. - i-am raspuns -

R: - Sa mergem.

E: - Mergem pe jos pana acolo?

R: - Normal ca nu.

                  Cand am coborat, in fata blocului, l-am vazut pe Ricardo deschizand usa unui Range Rover negru. Era o masina atat de frumoasa. Mi-a deschis usa sa intru. Am intrat, dandu-mi ochii peste cap. Se urca si el in masina.

Who's the vampire?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum