It was weird

4.2K 225 4
                                    

Cum am spus, devin paranoica, sau nu?


Am plecat acasa, fara Catelyn de data asta. Avea un proiect importat de facut, era tema pentru vacanta, dar cine face teme in vacanta? O inteleg. Mi s-a parut ciudat sa merg singura pana acasa, fara sa vorbesc cu cineva. In plus, ma simteam si urmarita. Probabil din cauza ca eram singura. Simteam cum doi ochi erau fixati pe mine, cum ma urmareau. Aveam tendinta sa ma intorc si sa privesc in spate, dar nimic. Nu era nimic acolo. Temerile mele se mai diminuasera cand am ajuns in fata usii mele. Ma simteam in siguranta, dar nu pe deplin. Am vrut sa deschid usa, cand, am observat ca in urma mea se auzeau pasi. M-am intors speriata, dar era doar mama care ajunsese mai devreme de la serviciu.


E: - M-ai speriat, credeam...


M: - Credeai?


E: - Nimic. A fost prima zi de scoala, ai uitat? Am dreptul sa fiu putin confuza.


M: - Hai inauntru si mai povestim, ok?


E: - Bine.


Mama deschise usa si am intrat in casa. Casa, dulce casa. Ne-am asezat la masa si am inceput sa povestim, mai mult eu.


M: - Si? Cum a fost prima zi la scoala? Si unde-i Catelyn?


E: - Catelyn avea de lucru la o tema. Iar prima zi de scoala... Cum sa-ncep. M-am cam certat cu Daiana...


M: - Din nou? Sper ca nu o sa fiu chemata la scoala, iar.


E: - Nu, nu, n-a fost atat de rau. Apoi am aflat ca avem un coleg nou, l-am si cunoscut.


M: - Hmm, un coleg nou spui. Si...e dragut?


E: - Pe bune, mama? Normal ca e dragut!! Altfel nici nu-ti mai spuneam.


M: - Si ati vorbit si voi?


E: - Daca prin vorbit intelegi o discutie de 3 minute in care n-am aflat nimic despre el, atunci da, am vorbit.


M: - Altceva?


E: - Hm?! Ce?


M: - Altceva ce s-a mai intamplat?


E: - Ah, nimic interesant. Mie nu mi-e foame, ma duc in camera, ok?


M: - Bine.


M-am dus in camera, incercand sa scap de mama si de intrebarile ei. Cum era abia ora doua, m-am dus in camera mea sa ascult niste muzica. Mi-am pus castile in urechi si am selectat o melodie de Avril Lavigne. Stateam in pat ascultand muzica si jucandu-ma pe telefon, cand, deodata aud un ciocanit in geam. Culmea, eram la etajul 2. Ies pe fereastra, dar nimic. Poate mi s-a parut sau o fi fost vreo pasare.

Who's the vampire?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum